میم های پست ساخت خودم نیستن و منبعم گوگله. از تستچی برنداشتم دوستان عزیزم:) پ.ن: ناظر جونم مرسی که تایید میکنی:)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میم های پست ساخت خودم نیستن و منبعم گوگله. از تستچی برنداشتم دوستان عزیزم:) پ.ن: ناظر جونم مرسی که تایید میکنی:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ: ساسکه رو میکشم و ایتاچی رو زنده می کنم😊
خیر سرم ایتاچی میخواست ساسکه زنده بمونه😅
چیز عجیب که همین الان که دارم این تست رو نگاه میکنم دارم هری پاتر میبینم🖇🖤
منم موقع گذاشتن این تست داشتم زندانی ازکابان نگاه میکردم🤝😂
افرین ❤
منم یادگاران مرگ🖤
فقط اسلاید ۵ 😂
😂
لوسیوس میکشتم فرد رو زنده میکردمم🥺
بیا با هم بریم لوسیوسو بکشیم🤝😔 فردددددددد😭💗
برریم بریم
چالش¹: کدومش خندونت؟💚همش🥺
چالش²: از چی براتون فعالیت کنم؟💚هرییییی پاااااتر🥲
چالش³: اگه بتونی یه شخصیتو بکشی و یکیو زنده کنی، کی رو میکشی و کیو زنده میکنی؟ 💚عنبریج رو میکشتم اسنیپ رو زنده میکردم🥺🥲
خودم لوسیوسو میکشم و اسنیپو زنده میکنم:)💚
🙂🤍
بله هری پاتر که قطعیه منظورم اینه از چی فعالیت کنم طنز فکت تئوری عکس چی...
...💎
مهم نیست،،هرچی در مورد هری پاتر😂😐👌
صحیح...😂
👌😂😂