سلام، اولین پستم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام، اولین پستم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو گردونه هی برام انتشار مجدد میوفته:)
اگر میخوای یاد بگیری باید پیشم دوره آموزشی ببینی😂
این دیگه تهش بود
نقاشی رو گذاشتم کنار الان شعر مینویسم😂
موفق باشی❤
ممنون:) همچنین
خب بچه ها دروغ نگید
بعضیا خوب بودن بعضیا بد
سعی کن بدنشونو شبیه ربات نکشی
باشه😂ممنون بابت راهنمایی
ببخشید که مثل بقیه دروغ نمیگم
من همینارو هم نمیتونم بکشم 😑
آخری خیلیییی کیوت بود افرین♡♡♡:)))))
♡:))))))))))
نگاه همشون عالی بودن فقط یه ایراد بزرگ هست امیدوارم انتقاد پذیر باشی
سطح نقاشی ها با سطح اعتماد به نفست یکسان نیست و آدم گیج میشه
یعنی باید یکیشونو با یکی دیگه میزون کنی
بذار راحت تر بگم
یا نقاشی هات رو بدتر بکش
یا اعتماد به نفست رو بالاتر ببر
تا با هم میزون بشن❤️🙂
اوککک ♥
خیلی قشنگن که
:)))
داداش من اینو رو کاغذ بزور بکشم
آوووو از نقاشی دیجیتال استفاده کردی ؟
نه ایرادی ندارد
به قول جواد رضویان نه باریک نه باریکلا
😂♥
منی که تو لپ تاپ/کامپیوتر/گوشی و... بزور شاید یه ادمک بتونم بکشم:)
😂💔
با چی نقاشی میکنی؟
ایبیس پینت
زیباست