https://harfeto.timefriend.net/16533240901551
ناشناسم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خدااا سولو نولاو رو لیسا برا الکس پر کرده
از بس اومده پیشم ز*ا*ر زده دیگه فرق ته و ته رو فهمیدم
_کوک
لازمبهناشناسنیس😐
پس چی ؟ کارم داشتی دیگه
هومهمینجوری...
حرفبزنم
من لیسا رو دو..ست داشتم ، خودش گفت یه نفر دیگرو دو..ست داره ( کلا بحث کردیم ) منم گفتم حالا که اینطوریه منم با کسی میرم که دو..ستش دارم ، ببینم تو میدونی لیسا کی رو دو..ست داره ؟
حق ندارم ازش ج..دا شم ؟؟؟؟
خیلیخوباولبحثسرچیشروعشدچونتایادمهلیستهمواسشدرستکردهبودی...
داریبهتحقهممیدم
هوم تستم براش ساخته بودم :) تقصیر خودشه :)
من رفتم توی تست آپدیتش و کا....منت ها رو خوندم و از اون جا شروع شد :)
یعنیردتکرد؟...
بله ولی اول کلی ثحب ( برعکس ) کردیم و بعد ثحب ( برعکس ) مون رفت تنماک ( برعکس ) حذف کرد
خلاصه اینجوری بوده
گفته باشم این اک.انت خواهرمه
اومم
لیسا ازم م.ت.ن.فره
و جالبه بدونی لیسا سولو نو لاو برای من منتش کرد 😕👆🏻
خیلیخوبازاینکلماتاستفادهنکن...😐💔
😔
دوصتدارمبادوصتتوکهدوصتدارهبادوصتمندوصتبشهدوصتبشممم😐💔
_لیصاااا