انتشار: 5 سال پیش تعداد رأی‌ها: 4
شدو آدم میشی منیجر شی یا نع دینا و تو منتخبین منیجریم هستین اعع اذیت نکن😐🔫😔
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • من منیجر نمیشم تمام!😐

    • ک نمیشی آها. 🔫😐 وقتی تا ۲۰ روز آینده اصلا تو لایکی نیامدم حرف بزنیم میفهمی😐😐💔😈😈😈😈😈😈😈و....

    • بخاطر تویه......دیگه نمتونم تمرین کنم😐😡

    • شدووو الان نزدیک ی هفته لایکی نیامدی اصلا معلوم نیس کجایی بعد بگی برای من؟ دیگ نپیچونم☺💔

    • مامانم پاک‌کرد.اجازه استفاده از تبلت ندارم دیگه

    • چی میگی وااقعاااااا😧😞😞😞😞😞

    • شدو خیلی ببخشید واقعا ولی این تست آخرم مهم هنوز منتشر نشده هر وقت منتشر شد ببین سر بزنین مرسی بای☺💔

  • هقق من ک حرفی نعرم

    • ه اینو باید بزنین تو سر شدو هی بهش میگم منیجر شه میگه نمیشم میگه یا آهنگ دچیتا تو لایکی کاور مکنی یا از گروه میرم بیرون منم اینجوری ادبش کردم😐😐💔

    • منیجر؟
      منیجرا ک ایدل نیستن

    • کمپانی من همچین اجازه ای رو داره😂😂😐💔

  • نیکی..............
    الهی خیر نبینی 😐💔
    ا۱لا برو بهتر نمیخوام ریختتو ببینم اه😡😭😭😭
    برو به......الا بهزمن چه😡😡😭😭😭💔💔💔💔💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.