انتشار: 5 سال پیش تعداد رأی‌ها: 9
از اونجایی که بعد تابستان هممون داریم از هم فاصله میگیریم و این اصلا خوب نیس تصمیم گرفتم کمپانی بزنم 😐😂در واقع فک کنین تنها کارش اینه هر روز توی نظرسنجی (فعالیت روزانه) شرکت کنین و فعالیتاتونو واسم بنویسین منم همین کار رو میکنم، توجه کنین وقتی میگم هر روز یعنی تاکید میکنم هر روز فعالیتاتونو میگین وگرنه ببخشید واقعا ببخشید اگه ۳ روز غیبت کنین از کمپانی بیرون میرین😔
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • من سونی ام 😎 خودم توی یه کمپانی هسم

  • سلام
    خب من میخام وره ایو یاد بگیرم
    دارم الفبا رو بعدم کلمات رو نتمرین میکنم
    دنسم م یخام باد بگیرم اما هنوز شروع نکردم
    ووکال رپ رو هم تمرین میکنم

  • امممممم سوال اول.....شما چ کسی میباشید؟ 😐
    و اینکه امروز تازه ساعت ۶ هست کاری نکردم😕چند تا حرکت دنس ساده یاد گرفتم☺قصد دارم تا شروع کلاسم رپ ددنگ رو تمرین کنم😇بعد مدرسه هم یکم کره ای و دنس کار میکنم دوباره🙃و ۳یا ۴ ساعت هم میخونم😅همین🙂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.