توییت
KHORSHID 2 هفته پیش
عکس

تاحالا فکر کردید چرا توی اوایل واکینگ دد به ذهن هیچکدوممون‌ نمیرسید چرا ویروس شروع شده؟ از کجا شروع شده؟ چراااااا؟

توییت
KHORSHID 2 هفته پیش
عکس

شاهکارتر از دوغ آبعلی نداریمممم🛐🎀

توییت
KHORSHID 2 هفته پیش
عکس

کاراکتر موردعلاقتون‌ از مارول؟ خودم؟ ناتاشا رومانوف> باکی بارنز> لوکی> واندا> پگی کارتر

توییت
KHORSHID 2 هفته پیش
عکس

و به من ثابت شد نبوغ، نه ارثی، بلکه به دست آوردنی است‌.

توییت
KHORSHID 3 هفته پیش
عکس

ولی ریون تا ابد کاراکتر مورد علاقه‌ام از the hundred میمونههه‌.

توییت
KHORSHID 3 هفته پیش
عکس

برای بانو تا ابد رو زانوهامم🛐🛐🛐

توییت
KHORSHID 3 هفته پیش
عکس

ولی معماری ایرانی تا ابد>>>

توییت
KHORSHID 4 هفته پیش
عکس

چه جوری سنگ نوردی رو شروع کنیم؟(پارت5) ‌سه رشته‌ی سنگ نوردی، هر کدوم روی یک چیز تمرکز دارند‌. ‌شما باید با توجه به شرايط خودتون یکی رو انتخاب کنیددد‌. ‌های‌کلایمبینگ ارتفاع، بولدر مسیرهای سخت و فست‌کلایمبینگ سرعت‌. ‌دو نوع سعود داریم. ‌outdoor و indoor. ‌indoor توی باشگاهه، و Outdoor توی طبیعت‌. ‌اوت‌دور معمولا یک ذره خطرش میتونه بیشتر باشه ولی خوراک عکاسیههه‌. ‌امیدوارم کمک کرده باشم توی این پنج پارت، ‌این یکی پارت آخره، اگر سوالی هم بود در خدمتمممم‌.

توییت
KHORSHID 4 هفته پیش
عکس

چه جوری سنگ‌نوردی رو شروع کنیم؟(پارت4) ‌پیشگیری از آسیب‌ها، همه‌شون تجربه‌های خودم هستن‌. ‌کیسه‌ی گچ، خب واسه اینه که دستتون اگر عرق کرد سر نخوره، وقتی میخواید درحین سعود ازش گچ بردارید مطمئن بشید که جاتون امنه و سقوط نمیکنید، اگر هم بر فرض محال دیدید دارید زیادی ریسک میکنید، ول کردن گچ خیلی بهتر از افتادن خودتونه‌. و گره‌. ‌گره خیلی خیلی مهمه‌. مخصوصا در سعودهای outdoor. تصویری که مشاهده میکنید هم آموزش گره‌های مبتدی هست‌. ‌‌پارت5رو میزارم، اگر سوالی هم هست در خدمتم‌.

توییت
KHORSHID 4 هفته پیش
عکس

چجوری سنگ‌نوردی رو شروع کنیم؟(پارت3) خببب حقیقتا سنگ‌نورد آسیب ندیده ندیدم تاحالا. ‌آسیب از انگشت، دست و پا، دنده‌ها، مفاصل و... ولی اگر بخوام مشورت بدم باید بگم بیمه‌ی ورزشی خیلی ضروریه، و اصلا درکل هر ورزشی آسیب خودش رو داره‌. ‌خودم‌ هم فکر کنم بدونید که خیلی آسیب دیدم از این ورزش و فقط میتونم بگم هیچ مسابقه‌ای، ارزش جونتون رو نداره‌. حتما با مربی و با تکنیک و اصولی کار کنید. ‌خب ادامه‌هم توی پارت‌های بعدی میگم، اگر سوالی دارید هم مثل همیشه توی کامنت‌ها درخدمتمممممم.

توییت
KHORSHID 4 هفته پیش
عکس

چه جوری سنگ نوردی رو شروع کنیم؟ (پارت2) ‌میتونید توی خونه یک برنامه‌ی ورزشی مکمل خوب بسازید. ‌از همه مهم‌تر باید بدونید که سنگ‌نوردی یک ورزش خیلی خیلی عالی برای شماست اگر میخواید یک اندام زیبا و خوش‌تراش، سریع و قدرتمند داشته باشید‌. ‌به نظر من، یکی از بهترین مکمل‌‌ها برای سنگ نوردی کلستنیکس (calisthenics)هست‌. اگر سوالی هست کامنت‌ها در خدمتممممم‌.

توییت
KHORSHID 4 هفته پیش
عکس

چطوری سنگ نوردی رو شروع کنیم؟‌ (پارت1) خبببب کاربر خورشید اومده با راهکارهای عجیب‌غریبش‌ که حاصل هشت سال تجربه‌ست بهتون بگه که میتونید با امکانات کم هم ‌سنگ‌نوردی یادیگیریددددد‌. ‌خب وسایلی که نیاز دارید: هارنس، کارابین ، طناب، اسلینگ، کوییک و ای‌تی‌سی‌ بلی دیوایس‌ و کفش مخصوص هست‌. ‌اگرهم میخواید فقط تو باشگاه کار کنید، همون کفش، کارابین و کوییک و طناب و ‌ای‌تی‌سی بلی دیوایس بسه‌. ‌‌خب دیگه نمیزاره بیشتر بنویسم، تو اسلایس بعدی بقیش رو میگم. موفق باشید. ‌(اگر سوالی هست تو کامنت‌ها درخدمتم)

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

سال1402 از روی صخره افتادم. ارتفاعم خیلی زیاد بود، طنابم نمیدونم کی برام گره زده بود (هرکی زده بود خیلی بد زده بود) در رفت‌. پام شکست، دست راستم شکست، دست چپم در رفت، استخوان‌ ترقوه‌ام شکست، روی شونه‌ام هم بخیه میخواست. ‌شنارو هم که سر دست پروانه وسط مسابقه دستم در رفت. تنها ورزشی که ازش آسیب ندیدم پارکوره‌. ‌اون رو هم که روی بالاپشت‌بوم‌ها بدون مربی با برادرم یادگرفتم‌. ‌شماچه آسیبی از ورزش دیدید؟ بگید از تجربیات هم استفاده کنیممم.

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

خیلی ازم سوال کرده بودید که چطوری توی خونه زبان یاد میگیری؟ منم اومدم یک اسلایس بزارم بگمممم. توی تصویر اپ‌هایی‌ که استفاده میکنم رو مشاهده میکنید‌. میتونید کتاب‌هایی‌ که توی آموزشگاه‌ها تدریس‌ میشن‌ رو خودتون بگیرید بخونیدددد‌. ‌اگر سوالی داشتید درباره‌ی اینکه از کجا بخرید‌ یا اسم کتاب‌ رو بهتون بگم یا اصلا هرچی، درباره‌ی روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ژاپنی و لاتین توی گفت‌وگو ها یا اگر راحت‌ترید نظرات در خدمتممممم‌.

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

خببببب کاربر خورشید دوباره اومده چرت و پرت بگههه! ‌اگه بیوم‌ رو خونده باشید میدونید سنگ نوردی کار میکنم ولی از اونجایی که خیلییی گرونههه تنهایی کار میکنم یعنی نه مربی اونجاست نه هیچ شاگرد دیگه‌ای. یک سوراخی‌ توی تهران هست که هیچکس ازش خبر نداره حقیقتا🗿🤡 ببینید از دو تا پلکان با پله‌های ریز (نرده‌هاش مال دهه‌ی شصته، پوسیده. دست بزنی بش شوت میشی پایین) رد میشی میخوری یک جایی با امنیت عالییی‌ اصلا- (کلیدها زیر پادری قرار داردد)

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

جوری که واسه avengers: end game افسردگی گرفته بودم رو در هیچ کدام از مراحل زندگیم تجربه نکردم :///

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

همین الان فهمیدم روسی نه تنها صرف فعل، بلکه صرف صفت داره. یعنی بر حسب مذکر، مونث یا خنثی بودن فاعل، و زمان جمله که گذشته، آینده یا حال هست، تغییر میکنه‌. حتی توی آینده، مترادف کلمه‌ی will انگلیسی، در روسی در هر subject متفاوته‌. پ‌ن: خدایاااااااا خودت به دادم برس‌.

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش
عکس

نمایشگاه کتاب چه طور بود امسال؟ از آنلاین بودنش راضی بودید یا نه؟ چی خریدیددد؟ توی کامنت‌ها دربارش گپ بزنیم؟ خودم جدی به نظرم ذوقش به حضوری بودنش بود، از اون طرف هم که هممون میدونیم چرا آنلاین بود‌- یکی از نقطه ضعف‌هاش این بود که هرچی گشتم کتاب زبان اصلی نداشت‌. خودم چی خریدم؟ ‌قمارباز داستایفسکی‌. کافکا در کرانه‌. هری پاتر (بله، برای هزارمین بار میخونمش.) ‌شش کلاغ‌. ‌مجموعه‌ی بازی‌های میراث از جنیفرلین بارنز.

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش

‌شاید باور نکنید ولی دارم از هوش مصنوعی بله استفاده میکنم. جدی. (ناگفته نماند گفتم سلام بعد گفت اشتراک شما کافی نیست‌.) و فقط باید بگم چت‌جی‌پی‌تی عزیزم، ببخشید که باهات بد حرف زدمD:

خاطره
KHORSHID 1 ماه پیش

‌امروز تو خیابون یک دختره رو دیدم. بچه فکر کنم بیشتر از هشت سالش نبود، فقط سه ساعت لب جدول نشسته بود گریه میکرد‌. آخرش دیدم کسی نرفت دنبالش رفتم بهش گفتم چی شده خاله چرا گریه میکنی، گفت بستنیم‌ افتاد زمین:)))))) پ‌ن: منم همینطور خانوم کوچولو‌. منم همینطور‌.

توییت
KHORSHID 1 ماه پیش

‌ورنر هایزنبرگ کل دنیای فیزیک کلاسیک رو با جاش رد کرد، همه‌ش رو نقص کرد‌. ‌بعد آلبرت انیشتین اومد ورنر رو نقص کرد گفت خدا تاس نمی‌اندازد، بعد آزمایش‌ها ورنر رو تایید کردند‌. ‌پ‌.ن‌: هیچی بابا دارم فیزیک میخونم‌.