انتشار: 4 سال پیش 83 شرکت کننده تمام شده
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو
    فالو:فالو

  • وقتی حنا گفت یونتان جان مبارکه فکر کردم که ارمیه و بی تی اس رو میشناسه 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤝😐💖 بعد کع دقت کردم فهمیدم منظورش سگ تهیونگ نیست بلکه یکی از کاربر هاست 😐🤝💖💖💖

    • 😹😹😹😹😹😹😹😹

    • عاقا یکی بهم بگه چرا گف مبارکه:||||

    • چون برنده شد 🤝

  • یونتان جان مبارکه

  • پلاستیک خریدای مامانم ک هکشو نگه میداهره

  • داداشم🥺

  • گردو شکن😐پتوی بابام(چون پتو رو خدش نمیکشه)😐آهنگای مامانم😐شبکه پویا وشبکه مستند و کلا تلوزیون(چون نگاه نمیکنیم)

    • مال ما هم تلویزیون

  • بچه ها لطفا به پیج منم سر بزنید 🌺💐 با این کار میتونید خیلی بهم کمک کنید ، تست هامو ببینید لایک کنید نظرتون رو در مورد تست ها کامنت کنید مرسی خداففففظ 🐬💞

  • به نظرم پرده.
    اگه پرده نبود نور خیلی خوبی فضای خونه رو میگرفت و کتاب خوندن لذت‌بخش میشد.
    بکشش
    پرده برو بکش😐🍃

    • خدایی فک کن چرا اون کاربر اونو نوشته😐😐😐
      خو اینکه ما دو ساعت چشممون koor شه با نور آفتاب خوبه؟
      چراغ مطالعه این وسط هویجه؟

  • عروس هلندیا چه گناهی کردند..................حداقل ادمروعصبانی میکنند یا خوشحال................
    منکهعاشق عروسم هلندیمم................
    ترسوعه...
    پرروعهووووووووووو
    میبینه داریم غذا میخوریمجیغ جیغ میکنه تا بهشندی ولت نمیکنه..............
    ولی بجاش
    میخونه
    اسممروصدا میزنه
    میگه ماچچچچچچچچ
    خوداااااااااااااااا قربونش بشمممممممممم




    جیونا

    • منم😂

    • منم خیلییییییی عروس هلندی دوست دارم یه دونه دارم خونه داییمه انقدر دوسش دارم
      _گوون

    • ((:

    • اخیییییییی

    • عزیزم الهی بمیرم براش

    • مال من که اگه بخام به معلمم جواب بدم میشه ساکت هیسسس تا یک هفته قهر میکنه تازه مثل قبلش نمیشه تازه میرو رو گلا نابودشون میکنه😑😐

    • ۲تا کامنت پایینی اگر عروس هلندیت سرفه میکنه خیلی بده من یه جفت خریدم تو راه سرما خوردن تازه جدا از اینکه بهشون دارو دادیم غذاشم خودمون دادیم تا خوب بشه مرد

  • تا جایی که فهمیدم آدم بی مصرف زیاده تو تستچی یکیش خودم😂😔🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.