انتشار: 4 سال پیش 104 شرکت کننده تمام شده
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (50)
  • مامان بابام هیچوقت از اون جا مدادی پلاستیکی ها برام نخردین😐😑😐😑😐

  • و منی که شب یلدا بود کیک و اینا گرفته بودیم همون روز عموپورنگ تموم شد من گریه کردم🥲خیلی وقت پیشم نبود😐

  • یادش بخیر بستنی توپی🥲ازونایی که وقتی دست می‌دادیم آب میپاشید هم باحال بود🥲واییییییییییی ساندیس🤣یادش بخیر

  • دیپ عزیزم مبارکت باشه

    • حما فالویی بفالو

    • سلام حنا خوبی؟
      یه سوال تروخدا جواب بده و راستشو بگو اگه همه بچه های تستچیو دوس دالی لاستشو بگو باشه؟
      اسم واقعی واقعی ممد چیه؟؟؟؟

  • هایـے کیوتمح🖤💖
    ایـــن گــــروه بلــــک پیـــنکه🖤💖
    کــــہ از ⁴ عضــــو کیــــوت تشـــکیل شدح🖤💖
    اصـــم فنــــدوم مــــا بلیـــــنکـہ🖤💖
    مــــا عاشـــــق فنـــ هامـــون هصتیــــم🖤💖
    _________________
    صاری برای تبلیغ🖤💖

  • سلامتی دهه هشتادیا😹✌

  • ⓆⓊⒾⓃⓃ لایکت کردم

  • هوبی📿 مال من تلفن و رژ رو نداشت

    • 😂😂😂انشالله خدا میده خدا بزرگه

  • سلام دوستان🤗❤️
    🍞🍖🍔🧆🍟🥚🌯🌮🍚🥮🍣🥫🥣🍱🍵🥛🍻🍺☕🍯🍭🧁🍼 🧃🍹🥮🥗🍿🍱🥫🌭🍕🥓🥞🥐🥨🌮

    یه رستوران تاسیس کردم💖✨
    به رستوران من بیاید و کلی غذای خوشمزه سفارش بدین و لذت ببرین کلی غذا و دسر و نوشیدنی خوشمزه داریم😊😁


    آدرس رستوران:به پروفایل و نظرسنجی من بیاین(رستوران استار🌌) ♥️🙂😊

    🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
    صاری بخاطر تبلیغ🥺🤗❤️

    • رستوران من عاشق رستورانم رستورانت عالیه

    • میسییی 😊

  • عه حنا تو هم با اینا خاطره داری:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.