سلااام👋 این تست برای کسایی هست که می خوان با اکسو بیشتر آشنا بشن خب بریم که تست رو شروع کنیم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلااام👋 این تست برای کسایی هست که می خوان با اکسو بیشتر آشنا بشن خب بریم که تست رو شروع کنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عزیزم تستت خوب بود👌👌
من فکر میکردم کاپل چانبک بیشتر ریله و معروف تره
نه هونهان
خیلی برام جالب بود😊
البته از حق نگذریم واقعا چانبک فوق العادست😍😍👍👍
ممنون🌷
آره
سلام خیلییییی ممنوننن🌹🌹🌷🌷
عه واقعا؟؟؟
خیلی خوب بود برای مبتدی ها👏
ممنوننن🌹
ببینین من یه اکسو الم حتی خود منم که چند ساله اکسو الم دلیل اصلی لوهان و تائو رو نمیدونم ولی کریس به خاطر مادرش و اینکه اس ام نمی ذاشت با مادرش ارتباط داشته باشه و اذیتش میکرد از گروه رفته.بعضیها هم میگن لوهان به خاطر عمه اش که بیمار بود رفت خارج . تائو هم به خاطر اینکه پاش به دلیل سقوط از صخره های مرجانی آسیب وحشتناکی دید و اس ام باز هم مجبورش کرد با اینکه نمیتونست راه بره کنسرت اجرا کنه و دنس انجام بده پدرش اونو برو آمریکا تا پاش رو عمل کنه و قرار دادش رو با اس ام لغو کرد
سلام دوست عزیز خوبی؟؟؟
من تازه اکسوال هستم و سهون لاور .
لوهان و تاعو و کریس به خاطر دلایل دیگه ای رفتن.
کریس به خاطر اینکه اس ام خیلی بهش فشار می اورد و تاعو رو هم فعلا معلوم نیس چرا و لوهان هم بیشتر پیگن به خاطر کاپلش با سهون رفته . چون میگفتن که خیلی ریل هستش و براشون خیلی خیلی حرف درست کردن ولی بازم خیلی معلوم نیسش.
ولی به هر حال خوب بود افرین خوشم اومد👍🏻👍🏻👍🏻