3 سال پیش 6 اسلاید 1,673 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • آرزوی بهترین هارو دارم براتون♥️

  • من بین ریاضی و فنی حرفه ای موندم

    • ریاضی رشته سنگینیه

    • اره ولی باحالم هست و با این حال فنی حرفه ایم باحال هست

  • چرا منی که انتخاب رشته ندارم و این مرحله انتخاب رشته رو گذروندم دارم این تست رو با دقت میخونم ؟😹

  • سلام :) میشه اگه خواستید و براتون زحمتی نیس به نظرسنجی ام سر بزنید ؟ لطفا ؟
    برام مهمه 🖤🤦‍♀️💔

  • بک؟

  • عالی بود و خیلی کمک کرد♡

  • انسانیم سید:/

    • راضی هستی؟؟

    • من هنوز هفتمم😂
      ولی ببین بستگی به علاقه خودت داره خب
      من به تاریخ علاقه داشتم از الان انسانیو انتخاب کردم

  • قطعا ریاضی خواهم رف

  • من که الان هشتمم‌.ولی از الان خیلی واسه سال دیگه خانوادم دارن باهام حرف میزنن. من خودم تو حفظیات بهترم و کلا علاقه شدیدی به تاریخ و فلسفه دارم. ولی زیستم به همون اندازه دوست دارم. در عوض ریاضیاتم افتضاحه. خانوادم میگن هرچی خودت میخوای ولی خودم نمیدونم باید تجربی برم یا انسانی.حالا خداروشکر یه سال هس

    • منم هفتممو بخاطر اینکه عاشق تاریخم میرم انسانی،ننه بابامم میگن هرچی دوست داری فقط باید پول در بیاری عین سگ:/

    • بنظر من انسانی مناسب تره برات

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.