3 سال پیش 6 اسلاید 432 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • میشه باهم توی پیوی حرف بزنیم؟ :) راجب همین چیزا

  • با ارزوی موفقیت3>✨🩷

  • عالیه که میخوای ادیشن بدی
    من چیز زیادی نمیدونم ولی آرزو ی موفقیت میکنم
    سر بلندمون بکننننن
    راستی اگه چشمات گربه ای یا آهویی باشه شانس زیادی داری

    • مرسیییییییی💗🐳
      تلاشم میکنم چون واقعا علاقه دارم به کی پاپ

  • فایتینگ گرل!
    مطمئنم استعدادت زیاده
    من تجربه ای ندارم ولی تست ها و سایت های زیادی نکات مهم رو نوشتن
    یه نکته مهم اینه که موقع ادیشن لباس چسبون نپوش و آرایش نکن و موهات رو ببند که راحت تر باشی:)

  • موفق باشی ولی چون ایرانی هستی یه ذره کار برات سخت میشه منم قبلا به آیدل شدن فک می کردم ولی الان منصرف شدم خوب فکراتو بکن چون آیندتو مشخص می کنه فایتینگ💚🤎

    • همین دیگه مشکل اصلی همینه ولی مرسیییییی

  • کلاس هیپ هاپ برو دنست قوی بشه..

    • هر چی گشتم جایی و پیدا نکردم هعییی
      برای همین مجبورم توی خونه کار کنم

  • خب شیرین من، اینجا یکی هست که ادیشن رپ و دنس جی‌وای‌پی و پی‌نیشن رو قبول شده پس حرفمو جدی بگیر. اول اینکه هرگز هرگز هرگز با آهنگای کیپاپ نرقص برای ادیشن. ترجیحا یه آهنگ رقص معروف رو انتخاب کن مثلا the motto ایوا مکس. لباسای راحت بپوش، سرتاپاتم تو ویدیو معلوم باشه و دوربین رو به رو. فایتینگگ

    • خوش بحالت حتما استعدادت توی کی پاپ زیاده امیدوارم یه روزی آیدل بشی مرسی بخاطر پیشنهادات🫂
      فایتینگگگگ

    • من هدفم آیدل شدن نیست هرچند رویاش برام محو نشده، ادیشن دادم که خودمو محک بزنم3> ولی مرسی و همچنین، در جریانمون بذار:>

    • منم ترسم از همینه که یه روز رویاش برام محو شه
      باشه حتما

    • باید رپی که میخونیم ب زبون خودمون ینی فارسی باشه یا کره ای؟.

    • بهتره که کره ای باشه چون امتیاز زیادی داره ولی اگه کره ای بلد نیستی اگه میتونی اینگلیسی و بخون چون کره ایا روی زبونشون حساسن

    • انگلیسی باشه خیلیی بهتره، کره ای اگه تلفظات بیست نیست نخون::)) من Monster امینم و ریانا رو خوندم خودم~

  • لطفا‌ بگو چطوری ما‌در پدرت اجازه دادن؟
    و اینکه منم می خوام اودیشن بدم برای وای جی و جی وای پی ولی هدفم وای جی هست.
    امیدوارم موفق شی!
    من می خوام ۱۸ سالگی اودیشن بدم ، مامان بابام از کیپاپ متنفرن....

    • راستش مامان بابام خیلی گیر نمیدن بهم در این مورد اما فکر کنم اگه قبول بشم بخوام برم کره یکم کارم سخت شه😂
      توهم موفق باشی🌿 فایتینگ

  • موفق‌باشـی3>

  • من دوسه سال پیش واسه بیگ هیت اودیشن دنس دادنم ولی ازم وکال و رپ هم خواستن واسه همسن انصراف دادم چون صدام اصلا آمادگی نداشت و منم هیچی نمیدونستم. بقیه کمپانیا رو نمیدونم ولی بیگ هیت اینجوری بود.

    • خب پس یعنی درست و قبول کردن و استعداد زیادی داشتی امیدوارم اگه دوباره خواستی ادیشن بدی موفق بشی🧋

    • ممنون، امیدوارم توهم موفق بشی❤️

    • فایتینگگگگگ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.