ناظر مفید دونستی منتشر کن
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر مفید دونستی منتشر کن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نه نه جیمین نباید مارو ترک کنه
#نفر-بعدی- در-کار -نیست
بیاید زیر هر تست این کامنت رو پخش کنیم بیاید با اینکار کم کم وارد اینستا و بقیه جاها بشیم تا بفهمن فن هاشون ایدلارو تنها نمیزارن بدونن کیپاپ تنها نیست
#نفر-بعدی-در-کار-نیست
اروهای عزیزم واقعا تسلیت میگم ما کنارتونیم کیپاپ تسلیت🖤🖤
دنیای من اروم بخواب >
من آرمی ام ولی خب یه کم می شناسمشون
واقعا ناراحت شدم وقتی این خبر به گوشم رسید یعنی اون چهارشنبه ، روزی که ما خوشحال بودیم هفته تموم میشه و نمی خواد بری مدرسه .......نمی تونم به زبون بیارم .
آرو های عزیز ، ما کنارتونیم ما از خانواده ی کیپاپیم ما تنهاتون نمی زاریم .تسلیت 🖤😔
درسته بلینکم، فنشون نیستم ولی تسلیت!!!
جیمیننننن!!!!!!!!
جججججنننننننیییییی جونم !!!!
!
چرا؟ جنی و جیمین؟
اونا چیکا کردننننن! مطمئنم مونبین یشکدوخ نکرده!
درسته ارمیم
ولی ما همه از یه خوانوادهایم 🖤
آروها ما رو در غم خود شریک بدونید🖤
مونبین آروم بخواب💔🖤🖤
اسلاید 2، اون وو هست.
او ببخشید راستش نمیشناسمش از رو گوگل کپی کردم
مشکلی نیست. فقط خواستم بدونی
ام مرسی
چرا جیمین و جنی ؟؟؟؟؟
نمیدونم ولی جیمین بیشتر از بقیه این هشتگ رو از طریق پیام دریافت میکنه..#نفر_بعدی_شمایید ،