4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من istp ام و حق میگه خیلی کم گریه میکنم
کلا با احساسات رابطه خوبی ندارم
ولی واقعا حق گفت
فقط خودم میدونم کی میخوام دست از گریه کردن بردارم :)
همیشه گریه میکنم راستش
92 درصد xxfx ام پس حق دارم
ISTX
حق ۹۹ درص گرهام رو فقط خدا میبینهIntj
کاملا صحیح👍🏻✨
Enfpم
خیلی حق بود
Infjام قبلا گریه میکردم ولی چند ساله اصلا..بخامم اشکم نمیاد..
۱۸سالم الان..دوماه دیه۱۹م
و منی که گریه نمیکنم میانگین گرفتم من سالی 3 الی 5 بار گریه میکنم اونوقت اینجا زده من اشکم دمه مشکمه:/
من که انقد پر میشم تا سر یه چیز کوچولو می پوشم🥲😂😂😂
Intj عم و خیلی تست حق بود
ISFJ: معمولا زیاد گریه میکنن و هربار با گریه کردن خودشون رو ریکاوری میکنن و به حالت نرمال همیشگی برمیگردن. اما....
درستهههه🫠♥️