3 سال پیش 4 اسلاید 2,207 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • من istp ام و حق میگه خیلی کم گریه میکنم
    کلا با احساسات رابطه خوبی ندارم
    ولی واقعا حق گفت
    فقط خودم میدونم کی میخوام دست از گریه کردن بردارم :)

  • همیشه گریه میکنم راستش
    92 درصد xxfx ام پس حق دارم

  • ISTX

  • حق ۹۹ درص گرهام رو فقط خدا میبینهIntj

  • کاملا صحیح👍🏻✨

  • Enfpم
    خیلی حق بود

  • Infjام قبلا گریه میکردم ولی چند ساله اصلا..بخامم اشکم نمیاد..
    ۱۸سالم الان..دوماه دیه۱۹م

  • و منی که گریه نمیکنم میانگین گرفتم من سالی 3 الی 5 بار گریه میکنم اونوقت اینجا زده من اشکم دمه مشکمه:/

    • من که انقد پر میشم تا سر یه چیز کوچولو می پوشم🥲😂😂😂

  • Intj عم و خیلی تست حق بود

  • ISFJ: معمولا زیاد گریه میکنن و هربار با گریه کردن خودشون رو ریکاوری میکنن و به حالت نرمال همیشگی برمیگردن. اما....
    درستهههه🫠♥️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.