سلام،من تازه وارد تساوی شدم و خوشحال میشم حمایتم کنین🌚🖇️ اولین تستمه
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام،من تازه وارد تساوی شدم و خوشحال میشم حمایتم کنین🌚🖇️ اولین تستمه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو کدوماشو خوندی/قراره بخونی؟ دختری که ماه رانوشید خوندم، هری پاتر و مدرسه خیر و شر فیلمشو دیدم.
دختری که ماه را نوشید و قصه های همیشگی رو خوندم🥰جادوی همیشگی و سلسله لونار و سیپتیموس هیپ هم خیلی خوبن💗
من کتابایی که هری پاتر تو هری پاتر میخوند رو هم خوندم ...
سلام تست عالی بود لطفا به داستانام هردو پارت اون سر بزن و نظرتو بگو ادامه بدم یانه ممنون میشم بگی مری کیوت شکلاتی فالویی بفالو
عالی🤍
دختری که ماه را نوشید، هری پاتر، قصه های همیشگی و جلد اول خوب های بد بد های خوب رو خوندم:)🙂🥂
تنکس بیب :)
کتاب کلاسیک هم گذاشتم اگه خواستی بهش سر بزن:)
سر زدم:)🤍