3 سال پیش 7 اسلاید 405 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • حیف که ایرانیا خود تحقیرن

    • 🥺🚶🏻دقیقا

    • نه ما واقع بینیم هرچی که بودیم مال گذشتس الان چی داریم که غرورش رو داشته باشیم؟ نه واقعا چی داریم؟ فقط یک تاریخ درست حسابی داریم زمان حال مون که ریده با دلار ۵۰ تومن

    • معلومه از دنیای اطرافت بی خبری...
      میدونی ایران درحال حاضر چقدر افتخار داره یا برات بشمارم؟

  • رابین هود از ثروتمندان دزدید و فقیران داد
    آرش زندگی و حتی جسمشو قربانی نجات ایران کرد و جسدش هیچ وقت پیدا نشد

  • ولی رستم ما خردمنده
    به میل خودش از مردم محافظت میکنه و تاج بخشه
    در حالی که هرکول دیوانه س
    و محکوم به عبور از دوازده خان شد

  • بچه ها ما آنقدر تاریخ با شکوهی داشتیم البته با حذف ناصرالدین شاه و دوره ی قاجار که نصف کشور رو دادن رفت ، کشور ما آنقدر بزرگ بود که نمیدونید اینا تیکه تیکه اش کردن ، کوروش کبیر که اصلا از اسمش معلومه چقدر پادشاه خردمند و باشکوهی بود

    • بله باید افتخار کرد به ایرانی بودن
      ولی زندگی ناصرالدین شاه و داستان مرگ امیرکبیر هم به شدت جالب هستن

    • امپراتوری داریوش بزرگ به عنوان وسیع ترین امپراتوری تاریخ با تقریبا ۴۴.۵ درصد از جهان شناخته شده ی اون دوران در گینس ثبت شده

  • اهرام مصر اصلا قابل مقایسه نیست با ماه ما ، خیلی خفن تره ، هنوزم که هنوزه دانشمندا رازش رو کشف نکردن هوشی که برای ساخته شدن اون به کار رفته اونم در هزار ساله پیش خیلی عجیبه بعضیا میگن توی اهرام های مصر راز های جهان وجود داره یا حداقل چندتا راز مهم که ما نمیدونیم

    • منظورت نفهمیدم الان تخت جمشید بهتره یا اهرام مصر ؟

    • بدون شک تخت جمشید که جایگاه زندگی و قدرت بوده
      اهرام جایگاه مردگان هستند
      و مصر در دوران هخامنشی مال ما بوده
      وقتی شاه شاهان ما در پاسه حکم می‌راند

    • اهرام مصر بهتره چون اصلا یه پروژه دیگه اس

  • عالی بود:)👏

  • ناظر من بودم
    این تست صد در صد باید ویـژه شه

    • ممنون ناظر جون نگران تاییدش بودم لطفا شما هم درخواست بدید

  • چ: معلومه آره
    این تست باید ویژه شه
    فوق العاده بود :)

    • ممنونم درخواست دادم امیدوارم بشه...

    • راستی تسلیت میگم بابیت مونبین

    • عا مرسی🖤🥀🥲

  • تستت عالی بود')
    ممنون میشم به تست منم سر بزنی؛

  • تمدن بابل مال ایران نیست

    • میشه بگی برای کجاست ؟!

    • در قدیم میان‌رودان
      الان میشه جنوب بغداد و از یک سمتم عراق میفته
      آن زمان ایران تمدن پارس ها ... داشت

    • همین دیگه قبلا هم مال ایران نبوده و تازه آن زمان سپاه پارس ها به رهبری کوروش با تمدن بابل به دنبال جنگ می‌روند و کلا از ایران ی چیز جداست آن زمان نزدیک مرز های ایران بوده
      برو سرچ کن کامل بخون خودت میبینی

    • بابل به هر حال به کمک کوروش توسعه پیدا کرده ولی کلا مال ایران بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.