سلام
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
@پرنیان
البته پاتریک خنگ نیست . تو شرایط سخت حرف های عاقلانه می زنه و تصمیمات درس می گیره . در واقع بیشتر بی خیال و تنبله تا خنگ
______
اره واقعا
فقط یسوال تو کامنت 3 سال پیشم از کجا پیداکردی 🤣
میام سرچ میکنم باب اسفنجی . پستای قدیمی رو میبینم .
من کجام شبیه گری و پاتریکه؟ 😔✋🏻
همه جامون
یه INTP از بیرون: گری
همچنان یه INTP از درون: نخود مغز تر از پاتریک
منطقیه واقعا🙏🏻
با گری و پاتریک یکیم:) هی زندگی...
باب اسفنجی اشتباهه
باب رویاپردازه واقع بین نیست
به نظر من که باب enfx هست
ج چ: تا ی حدی همتایپ باب اسفجی و شایدم یذرررررررررررررره سندی
من نبودم 😀
هم تایپ سندییییییی
بابام همتایپ سندی عه و واقعا هم خیلی شبیهشه (😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐)
و دوستم همتایپ دختر آقای خرچنگ عه (بخاطر همین شخصیت مورد علاقه من و اون عه)
آخه مگه دوست صمیمی نبودن باب اسفنجی و پاتریک؟
نه خدایی چطوری مخالف بودن؟
قیافه مامانم وقتی فهمید همتایپ باب اسفنجیه:😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐