ناظر میشه رد و شخصی نکنی؟
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر میشه رد و شخصی نکنی؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کسایی که روبیکا دارن میشه تو چنل عضو شن
مود میزاره
https://rubika.ir/joinc/CAEFFJCJ0JXWXQAHDLWZUYWETTOUXIQA
بابت تبلیغ شرمنده🌚💞
من میخوام دوباره اون دردها رو زندگی کنم!چون همون اشتباهها، همون ترسها، همون تصمیمات درست و غلط، همون دردها و همون شادیها هستن که منو ساختن، و من هرچی جلوتر میرم بیشتر از بعضی تصمیماتی که زمانی برام دردناک بودن، راضی میشم.
البته دوست دارم به گذشته برگردم، خیلی خداحافظیها هست که برام حسرت شده....
تو قشنگ ترین گ.وهی بودی که من تاحالا خوردم.
@?
😂
نه. چون هر چیزی حکمتی داره.
:))
اما من اگه برگردم به گذشته میرینم به هیکلش
اوه😂
😂آفرین بهترین کار همینه
چون تو قشنگترین اشتباه من بودی'!)
درسته!
نه، خودمو نجات میدادم..)
:))
نه اصلا جبران نمیکردم 🙂
چون همشون باعث این شدند که ساخته بشم 🫥
اوه ...
اگه قابل جبران باشه اره🥲ولی با یکی به هیچ عنوان دوست نمیشدم🫠
ولی من حاضرم دوباره این درد ها رو بکشم ...
اگه زمان برمیگشت به عقب گو. میخوردم به دوستم قول بدم دیگه خود ... نمیکنم
زندگیه خودته ... چرا به اون قول دادی؟ 🙂