بنام حضرت دوست که هرچه بدبختی دارم از اوست 🌚🤞🏻
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بنام حضرت دوست که هرچه بدبختی دارم از اوست 🌚🤞🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جز اونی که وقتی تقلب تو دستم بود منو لو داد
جز اونی که جلوی مدیر و معاون و معلما و پدر و مادرم خودشو با ادب نشون میده یه صدای خیلی چر.ت و نازکم در میاره ولی جلوی تو صدای..... در میاره.
جز اونی که برام پاپوش درست کرد و آبروم رو جلوی همه برد و....
همه رو میبخشم جزء اونی که:میخوام یه چیزی بگمااااا
مدرسهههههههههههههههه رو اختراع کرد.😭
یعنی یاطنیتیخطتطیتنیجیجخزبملزنعیبعخیجعحی
با کروشیو میرم سراغ قبرش انقدر شک..نج.ه اش میکنم تا زنده شه به غ.ل.ط کردم بیوفته و بازم بم.یر.ه
❤️
واقعا مرسی بابت حمایتت مهربونن💗🫂
خواهش میکنم کاری نکردم بابا😅
وای 😔
همه رو میبخشم جز اون یک نفر رومخ رو اعصاب که راه میری بت توهین میکنه فاز عصبی و گنگی داره و وقتی چیزی هم بش بگی بقیه طرفدار اونن🎀☠
خسته نباشی^^
عالی بود🙃🤍
اس ۵🛐😭
همه رو میبخشم جز اونی که گفت لایق هیچی نداری حتی ارزوهات🌚🥺
اونی که وقتی امتحان داشتیم خانوم یادش رفته بود پا میشه میگه خانوم امروز امتحان داشتیم!
همه رو میبخشم جز اونی ک میگه : نه ، چون تو دختری ..