دومین باره دارم میسازمش ناظر هیچی نداره که برای چی رد میکنی:(
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دومین باره دارم میسازمش ناظر هیچی نداره که برای چی رد میکنی:(
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تستت عالی بود(:
میدونم دیر شده اما تولدت مبارک لاولی🌱(:
واینکه چجوری ناظر شدی من اون لیسته رو پر کردم ولی هنوز خبری نشده
راستیی ج چ≈turn off my phone
ممنونم عزیزم🥺💖
منم وقتی فرم رو پر کردم یکم طول کشید ولی خب قبول میشی به زودی
تنکس[:
تولدت مبارک:)
مرسییی لاو😘❤️
هی;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
مرسی گلم💖💖
سلامم ^^❤
تولدت مبارک باشهه ^^💕
امیدوارم به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی ^^❤
مرسی قشنگم🥺❤️
Seven
Jung kook
یسس
تولدت مبارک 🍓💟
انشااله به تمام آرزوهات برسی🍓
از اعماق قلبم احساس می کنم که این روز خاص،
آغاز یک سال فوق العاده برای تو خواهد بود💟
خیلی ممنونم عزیزم😍🫀
^^💛
بذار اولین نفری باشم که بهت گفته باشه:(تولدت مبارک)🫂❤️🥺💕با آرزوی بهترینا🎊✨🫀🎁🎂🎈
مرسییییی🥺🫀🫀
قشنگ بوووددد ج چ : گوله برفا می رقصن حال منو نپرسین:)