3 سال پیش 8 اسلاید 468 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • به احتمال زیاد فیلم قشنگی میشه اما اگه اما واتسون و تام فلتون و دنیل رادکلیف و روپرت گرینت و... نباشن فیلم دیگه اون فیلم نمیشه

  • سلام چطوری بامبو؟!😂

  • حتما میبینم
    ولی بدون اون بازیگرا دیگه هری پاتر نمیشه

  • اگه بسازن میبینم ولی یه صحنه هایی هست که منو یاد دنیل و تام و اما و... میندازه
    اصلا فکرکن دراکویی که تام نباشه🥲

  • امیدوارم منتشر نشه چون بدون تام و دنیل و بقیه که اسمش هری پاتر نیست 😒

  • ولی ب نظر من جالب میشه(:.....مخصوصن که درباره‌ دختراشونه ولی واقعن بابت اینگه بازیگرای قبلی نیستن خب شاید ویو نگیره):

  • من که مخالفم💔بدون سیریوس بدون هری بدون دامبلدور بدون الن بدون اما بدون روپرت اصلا این سریاله؟🤦🏻‍♀️💔ای کاش که قبول نکنه

  • امیدوارم کنسل بشه✅
    بدون بازیگرای قبلی *مخصوصا آلن ریکمن* فیلم اصلا حالب نمیشه.
    هیچکس مثل روپرت نمیتونه با اون نمکش رونالدو به تصویر بکشه یا کسی مثل اما میتونه اونقدر خوب برامون تداعی هرماینی باشه؟ این فقط دوتا مثاله و قطعا این سریال بدون بازیگرای قبلیش اصلا جالب نمیشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.