سلام سلام بعد یه مدت اومدم...خب اعضا الان در چه حالن؟
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام بعد یه مدت اومدم...خب اعضا الان در چه حالن؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایسم = جیمین
بایس رکرم = جونگ کوک
بی تی اس و بلک پینک
بایسم:تهیونگ
بایس رکرم:شوگا(قبلا جیهوپ بوده...)
ج چ:استری کیدز و بلک پینک(تازه آرمی شدم:))
پس نیو آرمی هستی
بایسم جیمین و جیهوپ
بی تی اس و بلک پینک
بایسم هوپیه، بایس رکرم همه اعضان🗿 قطعا بی تی اسسس
تست لایک شد ✅
میشه فالوم کنید و به تست هام سر بزنید
بایسم تهیونگ بایس رکرم همشون و قطعا بی تی اس💜🖤
سلامممم..
ما گروه موسیقی پرپل پینک هستیم..
آیدل تیپاپ نیستیم..
آهنگامونو صوتی میخونیم..
تست بیومون شخصی شده..میشه یه سر بهش بزنی؟
ادمین جان پین؟
بایسم یونگی (از اول آرمی شدنم عوضش نکردم و نمیکنم)
بایس رکرم کوکی (امکان تعویض با جیمین، جیهوپ و تهیونگ هر لحظه وجود داره)
بین گروه هام استی و آرمی و اکسوالم ولی بی تی اس رو کامل تر میشناسم :)
من بایسم هیچ که عوض نشد تازه یکی دیگه هم بهش اضافه شد🤣💜
ولی بایس رکر نامعلومه پنج ثانیه ی بار عوض میشه
راجب رکر خیلی باهات همنظرم😐🤝
بایس ot7 بایس رکر من که ot7 ام ولی اگه بخوام ۱ نفر رو انتخاب کنم جیهوپ قطعا بی تی اس
بایسم ته ته و بایس رکرم کوکی و قطعا بی تی اس