پارت درونگرا ...... حمایت شه پارت برونگرا شم میزارم:)! ..... فالو=فالو^^
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پارت درونگرا ...... حمایت شه پارت برونگرا شم میزارم:)! ..... فالو=فالو^^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم
بر اساس رقم آخر لایکتون!
0 پیتزایی ک تموم نمیشده 1 دایناسور
2 کوتوله 3 خون آشام
4 اسب تک شاخ 5 زامبی
6 غول چراغ جادو 7 ملکه||پادشاه
8 پری دریایی 9 آدم فضایی
برای کسایی ک ندیدن:)
Enfp نبود؟
_سولیا
چرا هست پارت دومه^^
منتشرم شده میتونی از تو صفحه ی پروفایلم یا سایر تست ها ببینی
اسم تستم: تایپ ها به عنوان ابزارموسیقی²
هم تایپم یا ساز چنگ (خعلی دوسش دارممم)
و تو زندگی ی قبلیم هم خون آشام بودم🙌🏻
^^
پیانو
اتفاقا خودمم پیانو میزنم:)
^^
طبل
برید کنار خون اشامتون اومد 😎😎
با چنگ همتایپم😂
infp؟
میدونی؟نمیدونم ساز چنگ چ شکلیه همینم شانسی پیدا کردم😔😂
ملکه بودم🥲
من باید سنتور باشممم🥲
همزادمممممممممممممممممممم:)
منم میخواستم سنتور باشمممممممممممم*-*
INFP ام
اوکی ولی من سنتور میزنم سنتور خیلی خوبهههه
خوشبختم!
سنتور نمیزنم یعنی کلا هیچ کلاسی موسیقی نمیرم ولی صدای سنتور و شنیدم عالیه^^