3 سال پیش 7 اسلاید 990 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (92)
  • یعنی میشه تست اخرم منتشر شه؟
    یعنی میشه تست اخرم حمایت شه؟
    یعنی میشه تا آخر اردیبهشت 1K شم؟
    یعنی میشه کامنتم پین شه؟
    یعنی میشه اگه دوست نداشتی بجای اینکه بهم بگی پاک کنی؟
    یعنی میشه بدونی من بک میدم؟
    یعنی میشه همه‌ی اینا توسط یک عدد فرشته انجام شه؟

  • ج چ:دیروز به کراشم گفتم مستقیم بیا
    عووو کجا این بده🗿

  • ج چ: دیروز به کراشم گفتم که من از تو هم بخیر عزیزم خوب بخوابی 😂😑
    کیبوردامون رد دادن بخدا😂💔

  • )ج چ (دیروز به کراشم گفتم شاید توهم زدی اوهوم و خیلی به آیدل ها بر میخوره خیلی ناز شده بود احساس کردم تو باشی مرسی عزیزم بوعنیم بخیر )
    من برم کیبوردم او ببرم دکتر 🥲🫂❤️‍🩹
    فانوسا بوعنیم؟؟😂😂

  • دیروز به کراشم گفتم شاید منم گفتم من برم بخوابم شب بخیر عزیزم
    اولشو ولش اخراش معنی دادااا

  • ج چ: دیروز به کراشم گفتم که من از تو خوشم میاد
    واتتتتت؟!!! 🥹🥲

  • یعنی تا آخر دی ۳۰۰ تایی میشم؟💜💕
    یعنی ۴ تا کیوت فالوم میکنن تا ۲۸۰ تایی شم؟💜💕
    تا ۳۰۰ تایی شدنم بک میدم💜💕
    بای💜💕

  • دیروز به کراشم گفتم اقا یه چت معذرت خخخ
    عالی🤡😂

  • ج. چ: دیروز به کراشم گفتم که درباره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و در سال پیش در سال دیگه به عنوان یه سری هم که در مورد نظر من و در مورد استفاده از این روستا به عنوان یک روز اعتصاب غذاست اما در این روستا به این روستا در این روستا می‌باشند که از این روستا می‌باشند که در مورد نظر من به عنوان یک نفر در این روستا می‌باشند در سال بعد به این روستا می‌باشند.
    ودف واقعن😂😂
    چرا من باید درمورد اعتصاب غذایی و انتخاب جمهوری اسلامی به کراشم بگم؟

  • دیروز به کراشم گفتم که هنوز به دنیا نیومدم از کجا بدونم

    🙁😐😂
    سلام من هنوز به دنیا نیومدم😂✌️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.