6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زده
خوبههههههه
خودد INFP هستییی .
درسته🫂
تستت خوب نبود من تست دادم INFP ام اما تو میگی داشت تو هستی و فلان کلا تستت غلطه
داش تو اصن INFP هستی؟😭 (منظورم این نیست که خودتو تغییر بده و این چیزا)
تعداد پاسخ صحیح0
تعداد پاسخ غلط6
_____
من کلا معلوم نیست چه موجودیم🦖
داش تو اصن INFP هستی؟😭 (منظورم این نیست که خودتو تغییر بده و این چیزا)
داش من ENFP ام نه INFP
خوبه ولی زیاد وایبشونو نمیدی (منظورم این نیست که خودتو تغییر بده و این چیزا)
_______
من بار ها و در سایت های مختلف تست دادم و infp شد :////
خیلی شبیه ENFP ها هستی😂
در واقع برونگرا ها به دنیای بیرون علاقه دارن و احساساتشون رو راحت بروز می دن که دقیقا برعکس من هست 🤡👌
در ضمن من 78 درصد درونگرام
که می شه تقریبا 80 درصد که از میانگرایی خیلی دوره
داش تو اصن INFP هستی؟😭 (منظورم این نیست که خودتو تغییر بده و این چیزا)
________
من سه بار تست دادم infp شد😐
خوددد INFP هستییی☘️💚
یسسس😁
آقا برگررررررررد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نتیجه تست
داش تو اصن INFP هستی؟😭 (منظورم این نیست که خودتو تغییر بده و این چیزا)
داداش مشکل تستته نصف مردم(خودمم هستم) تایپ شخصیتیشون infp عه بعد تو این نتیجه رو براشون زدی:/فازت؟🗿🤌
بله بله مشکل از تستهههه🤡🤝🏻