2 ماه پیش 11 اسلاید 721 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • عالیییی بودددد🤌🏻✨
    من خودم از اوایل فصل ۴ دیگه میراکلس رو ادامه ندادم ، ولی همیشه به دسته میراکلس سر میزنم.
    قصد توهین ندارم ولی یکی از دلایلی که
    دیگه میراکلس رو دنبال نکردم خود مرینت بود ، اولاش خیلی دوسش داشتم ولی هرچی جلوتر رفت دیگه نمیتونستم دوسش داشته باشم و دیگه شخصیتش به دلم نمی نشست ، نمیدونم به خاطر بیش از حد یک نواخت بودن شخصیتش برام بود یا چون چند سال بزرگتر شدم نظرم تغییر کرده بود.
    چیز زیادی یادم نیست از فلیکس پس نمیتونم درباره اون حرفی بزنم.
    در کل عالییی

    • خیلی ممنونمممم
      این رو ۳ سال پیش پست کرده بودم
      و واقعا داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی سریال توی چند فصل اخیر ضعیف شده بود، البته توی فصل شیش خیلی بهتر شده و شاید اگه وقت کردم یه پست راجبش بسازم ^^

    • عالی میشه
      دسته میراکلس خیلی پست نمیزارن... منم چون دیدی ندارم و خیلی وقته میراکلس ندیدم نمیزارم.
      اگر گذاشتی ما منتظریم🎀

  • عالیه ولی اینطور که فهمیدم مال قبلا🌿🌻

    • خیلی ممنونم،آره چند سال پیش گذاشتمش ^^

  • اگه به صورت مطلب میساختیش بهتر نبود؟🤭

    • من این رو اولین بار دو سال پیش گذاشتم، از اونموقع تا الان تستچی خیلی تغییر کرده😅

  • عالی بود امیدوارم پیشرفت کنی و تو دسته میراکلس کاربر معروفی بشی😭💗

  • عالی بود🌷☁
    خسته نباشی🎀✨

    • خیلی ممنونم✨
      البته این رو اولین بار چند سال پیش گذاشتم ^^

  • تولدت مبارککک

  • تولدت مبارک چند ساله میشی؟

  • حتی اگه خود گابریلم گفته باشه بازم مخفی کاری همونکاریه که همیشه کفشدوزک کرده و بخاطر رازاش بار زیادی رو دوشش بوده .
    و اینکه مادر کاگامیم از زیر همچی در رفته و ایندفعه حتی مرینتم نمیدونه اون همدست مونارک بوده .

  • حق .. خیلیا بخاطر محبوبیتش چشمشونو روی مشکلاش بستن و اگه بهشون اسکالاتش رو بگی فک میکنن هیتری درحالیکه وقتی آدم به اشکالات طرف دقت میکنه یعنی بیشتر اونو میشناسه و دوسش داره و میخواد همه راجب این بدونن:-:

    و البته که من از یچیز دیه م شاکیم اونم اینکه الان فقط مرینت . تیکی و پلگ میدونن گابریل کی بوده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.