3 سال پیش 8 اسلاید 593 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • محتوا .....

  • من داداشم هیتره بهش میگم میگه منفی ۱۰۰۰...😭😂

  • مطمئنم اگه به خواهرم بگم همشون رو 0 میده ولی میگه تهیونگ و جین باز قابل تحمل تره میخواستم جرش بدم ولی مامانم اونجا بود:/

  • من داداشم به بیشتریاشون 9 یا 8/5 داد، به نامجون 10:) انقد عر زدممم بعد ازش پرسیدم بنظرت کدومشون بهترن، گفت همشون🗿❤

    • واو
      داداش من این نمره هارو داد گفت ازشون بدم میاد🗿
      ولی شوگا رو دوست دارم

    • داداش من مجبوره بگه خوشم میاد اگه بگه بدم میاد جرش میدم🗿 تجربه داشته🗿

  • داداشت چیزی زده؟😂
    چرا اینقد کم🤧
    But it's perfect

    • خوب داد خداییش

    • یس

    • به عنوان یه پسر خیلی خوب داد

  • ینی اگه کم داده بودا ...

  • ولی تجربه ثابت کرده بین پسرا یونگی پرطرفدار تره
    تنها مدرکمم اینه که خودم پسرم و بایسم یونگیه :/
    ولی خب چون سولو هاش بیشتر به رپی که پسرا گوش میدن نزدیکه احتمالا بین پسرا پر طرفدارتره :)
    میگم خوشبحالت که داداشت بهشون اینجوری نمره داده دوستای من که پسرن فقط هیت میدن😂😂💔

    • عجیبه من بایسم یونگی جیمین جین در حال حاضر می باشد نمیتونم کمتر بگم

    • آره کمتر از 8 نداده بود ولی من به همه ده میدم

    • دقیقا‌،‌البته‌از‌من‌به‌داداشم‌سرایط‌کرده‌

    • چون اونم بگی نگی دوسشون داره ها بیشتر یونگی رو

    • البته من تا اینو آرمی نکنم ولکن نیستم
      ۹سالشه ها ولی مثل من پشیمون میشه منم از۹سالگی از بی تی اس بدم میومد ولی یونگی رو دوست داشتم که گذشتو با همشون آشنا شدم و الان۳ساله آرمیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.