3 سال پیش 10 اسلاید 469 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • دازای بشمممممممممممممم

    • منم فئودور بشم یعنی😀❤️

    • نه منظورم بچه بود 😐
      بشه ی منه
      فداش بشم منه
      قربونش بشم منه
      بشه ی خودمه
      بابا نداره 😂

  • اره از نظر منم گرگه کراش بود
    مخصوصا سوت که می زد
    قلبم 💔

  • یعنی منم که فقط رو یونو کراشم :||||||
    البته دازای و افراد مقدس و گرامی که همه میشناسند فراموش نشود :///

    • یونو هم شخصیت مشابهی داره ولی به شخصه این کراکترا برام جذاب ترن😔

    • خیلیم خوبهـ:)

  • فقط رو دازای کراشم( بین این ها) منطقیه چون کلا هفت تا انیمه دیدم

    • جالب اینه که کارکتر ها از هفت انیمه اومدن(بقیه یا بازی‌ان یا کارتون یا سریال)

  • چرا رو هیچکدوم کراش نیستممم🤣

    • سوری ولی سلیقه نداری... 😒
      دیگه آدم باید روی کراشش تعصب داشته باشه😑

    • ازشون خوشم میاد🤘🏻

  • منم گرگ گربه چکمه پوش رو روش کراش دارم.

    • از جذاب ترین ویلن هایی که تا حالا دیدم...

    • موافقم👌👌

  • . اون گرگه که گفتی کراش نسل جدید کی بود ؟ فقط اونو نشناختم ... باید بفهمم!!!

    • مال انیمیشن گربه چکمه پوشه

    • انیمیشن گربه چکمه پوش اخرین ارزو

      اقای مرگ عزرائیل

    • یعنی دکتر هو می‌شناسی... 😶
      از الان به بعد توی قلبم جا داری😒

    • تازه فن Hazbin Hotel هم هستی.... 3>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.