سلاااااام کیوتای من امروز با لونا مصاحبه دارید😍 برید که لونا منتظرتونه 👋🏻
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاااااام کیوتای من امروز با لونا مصاحبه دارید😍 برید که لونا منتظرتونه 👋🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من:نظرت چیه؟😊
لونا:خیلی شبیه خودم بود و ازش خوشم اومد اگه خواستی بازم باهاش مصاحبه میکنم فقط بزار ی لحظه شمارشو بگیرم.
من:اوکی😐
چه جوابی بهش میدی؟
اگه خوشت اومد لایک کن و کامنت بزار 🥰❤
خیلی ممنونم که تا اینجا اومدی 🙃
ببخشید اخه لونا معمولا ی لبخند محوی داره که تو استیکرا همچین چیزی نداره و خب منم شناخت زیادی ازش نداشتم ببخشید اگه خوب نبود🥺😞
پس بیا کتابخانه
من:نظرت چیه؟😊
لونا: خوب بود اگه خواستی بازم باهاش مصاحبه میکنم.
من:اوکی🙂
چه جوابی بهش میدی؟
❤️ ❤️
من مثل اسنیپ سرد رفتار میکنم چه انتظاری ازم دارین؟؟
من:نظرت چیه؟😊
لونا:خیلی شبیه خودم بود و ازش خوشم اومد اگه خواستی بازم باهاش مصاحبه میکنم فقط بزار ی لحظه شمارشو بگیرم.
من:اوکی😐
چه جوابی بهش میدی؟
وایی مرسیییی
بعضی اوقات بهم میگن لونا چون میگن شبیه اونم
الان نمیدونم این تعریفه یا چی :)
آها راستی لونا شمارم .......۰۹۹
من:نظرت چیه؟😊
لونا: خوب بود اگه خواستی بازم باهاش مصاحبه میکنم.
من:اوکی🙂
چه جوابی بهش میدی؟
*هیچ.فقط لبخند مث دراکو😁
مثل دراکو😂👏🏻
میشه مصاحبه با اسنیپ رو هم بذاری؟
چشم ،حتما
من : نظرت چیه ؟
لونا : خیلی خوب بود دفعه بعد بریم کافی شاپی جایی 😂
😂🤪
من:نظرت چیه؟😊
لونا:بد نبود اما خب زیاد ازش خوشم نیومد.
من:اها😐
چه جوابی بهش میدی؟ اوکی ولی لونا شخصیت مورد علاقمه:)☺💚
😂
من:نظرت چیه؟😊
لونا:خیلی شبیه خودم بود و ازش خوشم اومد اگه خواستی بازم باهاش مصاحبه میکنم فقط بزار ی لحظه شمارشو بگیرم.
من:اوکی😐
ازت خوشش اومده^_^
🙂😉