زجر رنج گناه تنهایی نا امیدی = دهه هشتادی
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
زجر رنج گناه تنهایی نا امیدی = دهه هشتادی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آره واقعا 😪
حرف دل تمام دهه هشتادیا رو گفتی دختر😫
ممنون عزیزم . منم واقعا وقتی خوانواده و آشنایان به من و هم ده های خودم حرفی میزنند که ناراحت کننده باشه واقعا ناراحت میشم اما هیچ وقت امیدم رو از دست نمیدهم
چیزی برای گفتن ندارم
فقط یه چیز
هرچی گفتی حقیقت بود💔
ممنون از تست عالیت💙💙💙
فدات گلم
خب امم بعضی هاش درست و بعضی از نظر من غلت بودن🤔
من هیچ وقت از زندگی نا امید نشدم چون کسایی رو داشتم که همیشه بهم امید میدادن تشویقم میکردن که خودم رو دوست داشته باشم
من کیپاپرم و اون ادمایی که بهم امید دادن ایدل ها بودن🥰اگه این جوری که توی تست گفتی فکر میکنی پیشنهاد میکنم کیپاپر بشی مطمعن باش دنیات از این رو به اون رو میشه😉
چقدر عالی
لایک کردم کامنت گذاشتم و به بقیه تست هاتم سر زدم و انجام دادم.
حرف حق و زدی😢❤
مرسی عزیزم
عالی بود ✌🏻🖤🥺
♥︎
👍🏻👍🏻 تو چندی ؟
من ۸۹
من ۸۵ گلم
امم ، نمی خوام بزنم تو ذوقت، ولی چرا این حرف ها اخه؟😂
واقعا هر شب با چشم خیس خوابیدی و کلی ضربه خوردی؟ و این که تو ایران حد اقل ۲۰ نسل قبل ما هم همه خواسته هاشون رو برای شرمنده نشدن پدر مادراشون بیان نکردن
ببین دهه هشتادی هستیم ، و از نسل قبلمون یه مقداری لوس تر تشریف داریم ، به نظرم.ولی خیلی هم سختی نکشیدیم نسبت که پدر مادرامون، دهه شصتی پنجاهی ها
شاید نظر شما درسته
آره مثلا در مورد برتر بودن همه یکی هستن چون کسی انتخاب نکرده چه دهه ای باشه
هی چی بگم
همه حرفات راسته
مممنون