3 سال پیش 4 اسلاید 495 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • منتظرم بیگ هیت بیانیه بده که جیمین طلسم شده باید یاس و تتلو رو بکشین😂😂😂😂😂

  • با اینکه نمیشناسمت ولی تولدت مبارک ❤❤❤

  • نصف شبی دارم از خنده منفجر میشممممم ....

  • اصن یاس تو ایرتن نیس🥲😂💔

  • ساقی ام ولی گردن نمیگیرم🙂

  • وای جر خدا همه مریضا رو شفا بده ایشالا😂😂
    راستی تولدت کلی مبارک:)
    عیبی نداره منم مامان بزرگم تو روز تولدم فوت کرد و کلا همه منو فراموش کردن هر چند هر سال توی تولدم بازم همه نادیده ام میگرفتن م شاید فقط یه کادو کوچیک بهم میدادن یا شایدم هیچی:)

  • واییییی
    جررررررررر
    یاس و تتلو 😂😭💔

  • تیمارستان هم در درمان این بیمار به مشکل برخورد
    لامصب چه سمیههههههه
    عیدت مبارک لاوم

  • آیا من تباهم یا چی
    یاس کیه؟ تتلو کیه؟ 😐 ( ایرانین ؟؟ خدایا من چرا اینقد تباهم)
    ولی هرچی بود سم‌بود

    • خو نمیشناسم 😂😐
      یعنی هیچ فرد ایرانی مشهوری رو جز علی دایی نمیشناسم😁
      به دردمم نمیخوره بدونم کین😎
      تنها چیزی که برام مهمه درس خوندنه

    • خوانندن

  • من اینو میشناسم 🤣🤣🤣
    این مریمه تو سروش یه زمان میگفت جیمین داداشمه بلک پینک و بی تی اس خواهر برادر منن :/ولی ناموسا چرا یاس و تتلو رو آورد وسط:/

    • لینک انالش میشه پی بفرستی برام:)؟ هیت نمیدم فق میخوام یکم بخندم..

    • حقققق

    • میشه لینک کانالش تو پیوی بدی؟ هیت نمیدم

    • لینک کانالو میدی؟ نمیخوام هیت بدم

    • اگه میشه لینک کانالو بدی هیت نمیدیم فقط میخوایم بخندیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.