2 سال پیش 6 اسلاید 8,509 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (205)
  • حق‌ترینارو پین می‌کنم:›

  • Entpام

    همه فک میکنن چون شنگولم حالم عالیه..
    و فک میکنن اگه حالم بد باشه میتونن حالمو خوب کنن
    تنها آدمی ک می‌تونه حالمو بهتر کنه خودمم

    معمولا همه دست کم میگیرن و میگن خنگه کاری از دستش برنمیاد

    فقط چون ظاهرمو میبینن

  • تایپم ISTP عه
    فکر میکنن ما ISTP ها خیلی سردیم و واقعا هم همینجوری هست 🗿 (الکی)
    البته باید گفت فقط در ظاهر اینجوره چون یه ISTP از درون مثل یه گربه ی گوگولی مگولیه که فقط دوست نداره احساساتشو بروز بده و واسه همین رفتار سردی داره :]

  • منم از entp خوشم میاد 👍 باهوش و باحالن

  • من ENFP ام...
    بعضیا فکر میکنن ما خیلی احمق و شنگولیم...
    نمیدونن ک فقط می‌خوایم بقیه بخندن...

  • ISFP خب چیزی فک میکنن هیچی همه چیمون درسته 😂 آها فک میکنن خیلی درونگراییم اما اینطور نیست اگه از ی نفر خوشمون بیاد سر صحبت رو باهاش باز میکنیم ولی یکم طول میکشه خدار شکر همه رومون کراش دارن همین بااس میشه که اعتماد به نفسمون بالاتر بره👁

  • من entp ام وای چقد همتایپام زیادن خب احساس میکنم بقیه فک میکنن ما همیشه یه شخصیت داریم و خودمونو خیلی دوس داریم اما نمیدونن مداوم تغییر شخصیت میدیم

  • ما entpها همه فک میکنن که ما خیلی کیوت و گوگولی هستیم
    ولی از ظاهر دارکمون خبر ندارن(بر اساس واقیت)

  • من entp هستم ولی اولاش entj بودم

  • همه فکر می‌کنند من هیچ مشکلی ندارم اما اینطوری نیست همه فکر می‌کنند من خوشحالم وخندون اما اینطوری نیست دختر عمم مثلا میگمش من زندگیم سخت تره توعه اما اون میگه ماله من سخت تره اما اون اصلا خبر نداره من چه زجر هایی کشیدم آخرشم هیچ نتونستم به آرزوهام برسم من به آرزوهای کوچیکم رسیدم به آرزو های بزرگم نرسیدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.