3 سال پیش 4 اسلاید 139 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (118)
  • های^^
    ما گروه جی اس هستیم..^^
    دوشنبه ساعت ۵:۰۰ دقیقه فن ساین داریم..
    ما شمارو به فن ساین دعوت میکنیم^^
    خوشحال میشیم دعوتمونو قبول کنین و بیاین و ناامیدمون نکنین^^
    این تبلیغ نیست یه دعوته^^*

  • ایده ای ندارم
    خواستم بگم کامنتا رو خوندم به این نتیجه رسیدم وایب دازای رو میدی وقتی جدی میشه
    الان یه ایده ای دارم
    چویا بشم دازای شدن بلدی؟😂😔👍🏻
    اوک بد بود

    • هوشمندانه بود،
      جالبه بدونی دنبال یه چویا بودم...هه هه
      بیخیال ...مرسی بابت کامنت

    • 🙂

  • تو ” نیمه ” گمشده نیستی، تو ” تمام ” گمشده ی منی
    میدونم چرت بود ول دیگع ...

    • وای قلبم گرفت.
      چقد قشنگ.افرین بانوم>

    • حیح مرس پسر ماه:)

  • خودمو تو پیویت کشتم دو روزه سین نمیزنییی
    چک کننننننننننننننننن

  • ببخشید شما یه سفارش دادین از دیجیکالا
    یه پسر خوشتیپ و خوشگل رو ؟💀

    • نه..
      چیزای‌مورد‌استفاده‌سفارش‌میدم...بچه!

    • یا خدااااا این بده💔😂

  • شما ب جرم پیش از حد زیبایی دستگیر میشی و به زندان قلب من میا ای
    حال کن. افتضاح 😐همین دیگه استعدادم در همین حده😂💔

  • امم از املاکی مزاحم میشم
    شنیدم قراره قلبتو اجاره بدی
    ماهیانه چند بو. سه برای اجاره باید بدم؟ 🚭😂

  • بیا‌و‌دلیل‌کمردردم‌باش..؟!
    ____________
    شت..هیچ‌گونه‌استعدادی‌دراین‌زمینه‌ندارم"

    • عاو‌عاوووو‌گادددد
      خجالت‌زدم‌نکنید
      خنده_

    • الان‌موفق‌شدم..؟🥲🤌🏻
      تتتلتاففققیروننبثثدامچمتهفو..؟

    • خنده_
      اوم‌اوم..
      شاید؛)

    • ذوق‌ک..!🥂𝟹›

  • چبشم🗿🤝🏻

  • اعتراف میکنم هیچ استعدادی تو این کار ندارم اقا کوچولو🗿

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.