........
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
........
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من از دو سال آینده میام نگو چطوری ولی اومدم!
منی که از اسلاید او میدونستم😐
منم😂💔
توی زیست، ما انسان ها هم جانور هستیم؛ فقط جانورانی که سبک زندگی متفاوتی نسبت به بقیه جانوران دارن و میتونن صحبت کنن و فکر کنن 🤝🏻
کاملا موافقم ما انسان ها هیولا شدیم و بدون هیچ دلیلی برای تفریح حیوانات رو شکار میکنیم. حتی ما داریم زمین رو نابود میکنیم...
انسان هایی مثل تو و من هم وجود دارن که موافق هستن طبیعت روزی انتقام بگیره
#انسانیت_هنوز_زنده _هست
عیح
من که هیچی نفهمیدم:|
انسان ها کسانی هستند که با اینکه میدانند برای طرف مقابل هم در.دناکه آنها را اذیت.یت میکنند،میک.شند،کت.ک میزنند،شک.نجه میکنند و به قت.ل میرسانند!با اینکه آنها از هم نوع و پوست و گوشت خودشان هستند
بسیااارررر حق😔
توی باغ وحش اینه گذاشته بودن که خودمونو ببینیم توش،یعنی ما خطرناک تر از هرچیزیم
او مای گاددد🤎🗿