امیدوارم خوشتون بیاد
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشتون بیاد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ :یه لباس خریدم که امضا های بی تی اس روش بود بعد درباره بی تی اس تحقیق کردم همین
عه چرا چالشو یادم رفت😂
ج.چ:داستانش خیلی مفصلههههه
اس 8 دقیقا موود منه ):)
بی زحمت دهنتو ببند چرا سر ق.ب.رت ؟ توی خوشحالیت برات تولد میگیریم
🥲💜
ج چ : از طریق اهنگ هایی که توی تلوزیون پخش میشد
اوهوم 👍♥️
جچ:دست و اهنگ
دست؟ چجوری؟
منظورم دوست بود جررر
ولی با اکسو از طریق دست اشنا شدم
😃😃 با اکیپ دیگه چجوری با دست آشنا شدی؟😂
عالیی
❣️Perfect ❣️
مرسیییی
خواهش میکنم عزیزم تست تبلیغ هم به زودی میسازم🥰💙مرسی از خریدت
فدات
تست تبلیغ هم به زودی میسازم فشنگم
مرسیییی💜
💛💜فقط تبلیغ وسط تستام و تست تبلیغت مونده
اس ۹ و ۷ واقعا حق....
:))))
عالی بود فایتینگ💜✨
مرسی نفس 🥺🥺
عالی بود
جچ:فقط میخواستم اسماشونو یاد بگیرم🙂😂
تو هم به سرنوشت نصف فندوم دچار شدی😂😂
اره چون نصف دوستام ارمی بودن اومدم اسماشون و یاد بگیرم ک بعد ارمی شدم😔😂💔
دقیقااا منم با خودم میگفتم مگه بیکارم اسم هفت نفرو حفظ کنم😂
وای بعد یکی از دوستای صمیمیم ک ارمیم بود بهش گفته بودم کمکم کنه بعد کلااا اسم اعضا و قاطی مینوشتم میومد میگفت درسته 🗿💔
هنوزم دلم میخواد سر اون جرش بدم هر موقع بهش میگم میگه میخواستم اذیتت کنم هعببب