2 سال پیش 5 اسلاید 1,873 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • هایی چطوری؟
    تست با بی تی اس چیکار میکنی ۲ رو گذاشتم (شانسیه بی تی اس)
    اگ مایلی بهش ی سر بزن... 🤍
    ------------------
    ساری بابت تبلیغ
    ادمین مایل به پین؟

  • یه قرعه کشی ۱۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
    هر شانس فقط ۲۰۰ امتیاز 🥳😉😀
    پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
    به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨

  • ۲۳ سالمه
    فشار چیه؟

    • واقعا😳

    • آره مگه تعجب آوره؟

  • منی که از همشون بزرگترم... فشار؟ نه بااابااا

  • من متولد 2007ام...⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩17 سالم میشه امسال ⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩حس بددد

  • چیکیتا ۱۳ سالشه

  • من جدی تصمیم گرفتم اودیشن بدم انگلیسی بلدم و دارم کره ای یاد میگیرم استعداد هم دارم تحمل دوری دارم و میتونم راضی کنمشون و فعلا دارم تمرین میکنم

  • فشار؟دارم میرقصم🗿💃

  • بخدا خوش بحالشون داره😂
    اگه ما سه آهنگو زیر لب بخونیم دست مامان/بابا و لبمون خونی میشع

  • یعنی الان منم میتونم آیدل شم؟😶😶😐

    • اره
      ولی احتمال ایدل شدن ایرانی متاسفانه کمه🤧

    • نه توی کمپانی ها گزینه ایران هم داره

    • استعداد باید داشته باشی..
      تحمل دوری از خانواده باید داشته باشی...
      اعتماد به نفس باید داشته باشی.
      یا کره ای یا انگلیسی بلد باشی...
      خانواده رضایت بدن

      سنت بین۱۲ تا ۱۸ باشه..

      اگه بنظرت ویژگی هاش رو داری بیا پیوی من بلدم چطوری ادیشن داد

    • استعداد دارم
      تحمل دوری از خانواده دارم

    • اعتماد به نفس و اعتماد به سقف دارم
      هم انگلیسی و هم کره ای بلدم

    • خانواده ام از خدا شونه
      12 سالمه

    • ،،
      _ 🙂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.