اونجا،اونجا نبود...
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اونجا،اونجا نبود...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
Why my best friend is ESTJ and I love her and she love me?¿
و منی که دوست دارم دوستایی با تایپ های infj.enfj.enfpداشته باشم ولی هیچکدوم از دوستام نیستن(اینم بی تاثیر نیست که کلا یدونه دوست دارم )
-infp
من همیشه دلم میخواست تو زندگیم با یه ENFP یا ESFP دوست باشم ولی هیچکدوم از دوستام نیستن :)
من INTP هستم...
من یه enfp عم ولی خب حس میکنم آدمای زیادی دوستی با این تایپو نمیخوان:)
عه هم تایپ، آره واقعه enfp ها زیادی خوبن🥲❤️
دوست صمیمیم enfpعهههه ویی
ENFP تا ENFP هست
بنظرم هیچ وقت بد نیست که با آدمای جدید آشنا بشی و تجربیات جدید کسب کنی چه بد چه خوب
من enfp عم و همیشه می خواستم با یه intx دوس باشم
وای خدا فقط Entp چقد اون وسطا خباثت میکرد😂🌞
خیلی🗿😂