3 سال پیش 7 اسلاید 945 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • من سی میلیون تومن و هزار و خورده ای دلار گرفتم ولی درصد خیلی بالای سی میلیون تومنه رو دادم نیازمندا دلارارم منتظرم قیمتش بره بالا بفروشم اونم بدم نیازمندا
    الان کلا ۵۰۰ هزار تومن از سی میلیونه برام مونده

  • مننننن؟
    من اصن کارت ندارم الان همه بچع سالا دارن 😔

  • تف ميتونم بخرم
    موجودى:٠

  • منی که هنوز خرجمو بابام میده و کارتمو استفاده نمیکنم😅😐

  • البته خب کارت ندارم

  • جچ:4 میلیون دارم
    هنوز عیدی های کلاس سوممو هم خرج نکردم(الان ششمم)

  • پس اندازم نقدیه🗿
    تو کارتم ۱۰ملیون پوله (پول من نی از کارت من برای انتقال پول استفاده میکنن😔🤝)

  • ۲و ۴۰۰
    مجموع‌عیدی‌هامه-

  • فک کنم آدامس خرسی بتونم بخرم باد کنم موجودیم گنده تر شه

  • شما پولاتونو جمع میکنین 😐
    من بد بخت ماهی ۶۰۰ بابام بهم میده باید تو یک ماه با ۶۰۰ تومن چیپسو از این چرت پرتا بخرم😐
    و تو دو روز پولام تموم میشه😐😭

    • خب لذت دنیا به همینه.
      اینکه کل پولتو خرج یه مشت هله هوله خوشمزه کنی دیگه

    • ۶۰۰ تومن بهت میدهههههه
      به من اصن پول نمیدننننننن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.