3 سال پیش 9 اسلاید 1,950 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (149)
  • Intj هستم

  • حال آبجیت الان خوبه 😶😶😶؟؟😂

  • ENFP و بشدت حق
    ج.چ: تقریبا خواهرم یک‌ سالش بود و مامان و بابام خواب بودن بچه دستم بود از دستم افتاد ولی خداروشکر چیزیش نشد. در مورد این اتفاق چیزی نگفته بودم تا الان ک خواهرم ۱۰ سالشه:)

  • امممم دعوا راه انداختم مامانم میخواد فوحش بده جمع میبنده

    خواهرم عصبی میشه با مامانم بحث میکنه من ساکت میشینم و ت دلم نقشه میکشم 🤣🤣💔

  • منو ادمین هم تایپیم😂😂

    • حالت چطوره خوشگله همتایپ😂🗿

    • نالاحت🥲

    • منم همین‌طور:)))))))))

    • چرا نالاحتتتت🥲
      همیشه خوشحال باش عشقممم زندگی زود میگذرههه

    • 😂😂 الان خوشحالم اون موقه نالاحت بودم🙂🙃

  • ENFP عم ژوننننن خیل هم حق بود خداییش(: جرتان میدهم دوزتان اگه با من یا خانواده م در بیوفتید(:

  • ENFP ام و کاملا حق بود حالا کی می خواد باهام در بیوفته🗿📿

  • اتفاقی پاشو تو سرسره شکستم. ولی چند سال بعد کارما نابودم کرد🗿📿 نشسته بودیم با هم دعوا می کردیم خیلی دور بودیم و داداشم یه ملاقه دستش بود و خلاصه ملاقه رو از همون فاصله دور پرت کرد محکم و با شدت خورد تو پیشونیم🗿📿 الان از اون دنیا پیام میدم🗿📿

  • وقتی آبجیم خواب بود چون با بینی نفس میکشید منم بینشو گرفتم تا خفه شه *ی سالش بود:)*

    • الهی بمیرمممم😐😂

    • ی بارم گردنشو گرفتم فشار دادم
      داشت خفه میشد
      *قاتل عستم:|

    • خوشالم🗿

    • عه من😂😂

  • دو راه داری:یا افراد نزدیکمو ازیت نمیکنی، یا اگهراذیت کردی نزار ببینمت و فرار کن...
    حق بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.