5 سال پیش 11 اسلاید 185 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • ج چ
    ۲۳درصد شوخ ۳۰درصد آروم ۴۵درصد مهربون۲درصد شیطون
    #دقیق😆
    خوابم میاد(برای پیچوندن)
    آره
    ۲۰ درصد
    هیچی ازت نمیدونم☺️

  • راستی یادم رفت اونموقع جواب چالش هاتو بدم شرمنده
    1- اخلاق ت چجوری عه؟ خوب من تو تست(عکس های بی تی اس پارت پنجم گفتم برو بخون) 2-باحال ترین دروغی که گفتی؟ اومم نمیدونم 3- تاحالا به خارج کشور سفر کردی؟ اره رفتم عراق😁4- از کشورت راضی هستی؟ اره کشوری بدی نیست اما خیلی از اینی که هست میتونه بهتر باشه5- از نظر تو من چجور آدمی ام؟ به نظرم ادم باحال و مهربون و خون گرمی هستی و اجتماعی کلا ادم باحالی هستی

  • سلام
    من هیچ کدوم رو نمیدونستم عالییییییییییییی بود پارت بعد هم بزار

    جواب چالش ها
    1 عصبانی وحشی کل روز رو هم با خودم حرف میزنم
    2 نمیدونم
    3 خیر
    4 نه به هیچ وجه فقط تاریخش رو دوست دارم
    5 اممممممم مهربون ، کیوت ، کم حرف ،خونسرد ، گاهی وقت ها خشن ،

    • منم تاریخ ایران رو خیلی دوس دارم

    • من کتاب تاریخ کلاس دهم رو انقدر خوندم کاملا حفظش کردم

    • میگم
      کتاب درقرن سکوت رو خوندی؟

    • نه
      چجور کتابی هست ؟
      کتاب خوبیه ؟
      تو خوندیش ؟
      دوسش داشتی؟
      باید بخونمش

  • عالی بود☺راستش همه رو نمیدونستم😅خوب چالش:
    1_(تو همه تستات این چالش و میپرسی😐) مغرور، درون گرا، رک، احساسی، بعضی وقتا عصبی، غیر منطقی
    2_درس دارم ناهار نمیخورم☺هروقت اینو میگفتم وسط بازی انلاین بودم
    3_خانوادم رفتن ولی من دوست نداشتم باهاشون برم🙃چون دوست دارم زمانی که از ایران خارج شدم دیگه برنگردم🙃
    4_ابدا، اصلا، عمرا، راضی نیستم
    5_ناراحت نمیشی؟ مهربون، بیخیال، کسی که دوست داره تو مجازی از نظر همه خشن بنظر بیاد ولی تو دنیای واقعی اینجوری نیست. تستچی منتشر کن

    • خب اصلا ناراحت نشدم بزار بگم من واقعا گریه نمیکنم چون دلیلی برای گریه کردن ندارم این برمیگرده به قوی بودن و بیخیالی م با تنهایی حال میکنم ولی اگه یه نفر به تورم بخوره باهاش گرم میگیرم چون اون مسئول تخلیه عصبانیت من نیست و عصبی بودنم رو بروز نمیدم چون دلیل ش خودم هستم اصلا مهربون نیستم ولی بخاطر کینه ای نبودن و بیخیالی م یه ذره مهربون بنظر میام

      دقت نکردم راس میگی زیاد میپرسم😂

  • خیلیی خوشبختم سپنتا جونم
    منم اهل اصفهان و قاین هستم اما تو قم زندگی میکنم
    و اینکه منم عاشق لباس های هودی و لش هستم
    و اینکه به درس ریاضی خیلی علاقه دارم و اینکه هر سوالی داریم در خدمتم

  • عالییی بود
    میگم مهیا گفتی عاجی میشیم دیگه؟
    میشه کامل خودتو معرفی کنی؟
    و اینکه به تست های منم سر بزن چون عاجی ها طرفدار تست های همدیگه هستن
    من نرگسم 15 سالمه

    • خب من خوشم نمیاد بگم آجی من میگم دوست یا سپنتا
      خب خودمو معرفی کنم 15 سالمه یه آدم رک خونسرد تنها و مغرور هستم به موسیقی و ویولن علاقه مندم تاریخ رو خیلی دوس دارم و اینم بگم عاشق لباس جین و عینک ام به خصوص ریبن
      توی جنوب کشور زندگی میکنم کلا استان بوشهر و شهر شیراز موفرفری هم هستم
      چشم در خصوص امری که فرمودید
      اها اینم بگم دوستام بهم میگن سپنتا
      تستچی تائید کن

  • چالش:
    1.شادم وشیطون وشوخ
    3.آره رفتم

  • 1ـ مغرور و خودخواه و مهربون
    2ـ هیچکدوم با حال نبودن
    3ـ اره.
    4ـ متوسط
    5ـ رک،منطقی، خونسرد، واقع بین، کمی هم مغرور

  • اخلاقم چجوریه؟عصبی😣 آروم🤐 کیوت😊دوست دارم جذابیتم جلب توجه بشه😎به لباسم خیلی اهمیت میدم🛍
    باحال ترین دروغی که گفتم؟من اینترنت مصرف نمیکنم😂ماهواره رو من خراب نکردم😐
    تاحالا به خارج از کشور سفر کردم؟نع نکردم ولی دوسال دیگه میریم کره جنوبی🙃
    از کشورم راضی هستم؟راستشو بخوای نع🙂
    از نظر من تو چجور آدمی هستی؟والا نمیشناسمت ولی به نظرم دختر فهمیده ای هستی🙂🙂

  • 1- اخلاق ت چجوری عه؟ 2همیشه خنده رو عم و نمیزارم کسی متوجه ضعف هام بشه:)-باحال ترین دروغی که گفتی؟ (من کم اینترنت مصرف‌میکنم!)3- تاحالا به خارج کشور سفر کردی؟ نچ😂4- از کشورت راضی هستی؟نظری ندارم 5- از نظر تو من چجور آدمی ام؟یه دختر که بیشتر از سنش میفهمه،خیلی از لوس بازیای الان دخترا خوشت نمیاد مثلا مثل اجی گفتن یا هر چی:)و منطقی ای:)
    تست خیلی خوب بود!
    خب جواب پنج درست نبود؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.