های🌝 میدونم از غیبت کبری برگشتم حدود چهار ماه نبودم اما دیگ برگشتم😔😂 روحیه بدید و حمایت کنید:)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های🌝 میدونم از غیبت کبری برگشتم حدود چهار ماه نبودم اما دیگ برگشتم😔😂 روحیه بدید و حمایت کنید:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چالش کیس آف لایف..
جدیدا ترند شدن خیلی نمیشناسمشون ولی
آره منم فقط اسماشونو بلدم
اکس جی و پینک فنتسی
وای همه اینروزا دارن آلفاز میشن✨
بایست کیه؟:)
خیلی گادن لنتیا
کوکونا فوراور
یاپپپپپ
وای کوکونا و رپاش>>😭
زنمه دست نزن بش
نخیر
گگگگ
واهاییی اونو ولش کن پروفت چانگبینه نه؟😭
یس
به شوهرم دست نزن خب!؟
متاسفانه شوهر منه خب؟؟
نه دیگه دیر گفتی عقد کردیم 😔
ما اسم بچه هم انتخاب کردیم
دوتا بچه داریم ما اصن💀😂
ما پنجاه تا داریم ...
ماشالا خدا نگه داره براتون😔
ممنان ممنان 🧸🗿
آخرش بیبی مانستر ۷ نفره شد ؟
(حوصله سرچ ندارم🥲)
آره...
استرسی که برا لایوه کشیدیم
اخیییییش😂🥲
بیبی مانستر🤡
بایست کیه؟🌝
آسا و رورا🥸🪄
اوم
بایس خودت کیه؟
روکا رکرام شده چیکیتا و آسا و آهیون
کارد؟
آخرین وتنها گروه:استرو
اوم
تولدت مبارکک:)
مرسییی
هی؛تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
و همچنین:))))
سلاممم ^^❤
تولدت مبارک باشههه ^^❤
امیدوارم به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی ^^❤
تنکیوووو وری ماچ:))))
❤❤❤
ایکس جی خیلی خوبن
من بایسم جولا و کوکونا و هاروی و مایا
:)))))))