8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خب زیاد از کلمه دازای استفاده میکنم😑😑😑
تو دستشویی مدرسه به دازای سلام کرده و با استفاده از عشق بوسه ای دادم که دازای در حال حاضر در این زمان مرد
دسته سومممم😂 یبار دست یه قلدرو یه جوری نگه داشتم جای انگشتام روش موند😂
دسته اول و دسته پنجم.
در کل اون بچه معروف مدرسم که مدیرا و معلما بجز معلم ریاضی میخوان که از مدرسه برم.
😂
و منی که خرخونم ولی پایه ی خیلی از کارا هستم.
حتی یک بار به معلم گفتم : میشه ساکت باشین؟ حوصله ندارم
البته که بعدش دهنم سرویس شد
شت😂😂🙂
من اون دستم که تو حیاط فقط مثل حیوون میدوعه🥲
تو دستشویی مدرسه در سال دیگه این کارو انجام بدم
😐🤣این چ کیبور سمیععع دیگه عع
گزینع اولم لیدر اکیپ لاتی مدرسع😐😂🖤
و انظبااااتم نیازمند تلاش بیشتر ینی صفرررع
خرخون نیستم وای یه بار برا صاف شدن کتاب مطالعاتو گاز زدم بعد جا دندونام روش موند
واییی😂😂😂
دسته پنجم