3 سال پیش 6 اسلاید 215 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • جچ:هیچی:|هیچ فیلمی نظرمو چنان جلب تمرده

  • من انگلیسی بلد نیستمممممممممممممم😫😫😫🗿

    • به ترتیب برات مینویسم خوشگله
      لوکی: برادر... قسم میخورم میتونم توضیح بدم
      *ثور میبینتش و قوطی رو پرت میکنه سمت لوکی*
      ثور: لعنت این واقعا بده... حق با ول بود، باید نوشیدنی خوردن و ترک کنم
      لوکی: آی! این برای چی بود؟! ( منظورش همون پرت کردن قوطی بود )
      ثور: این چه حقه بی رحمانه ایه...؟

    • لوکی: هیچ حقه ای در کار نیست، برادر. قول میدم.
      من اینجام.
      ثور: چطور...
      لوکی: خب قصه ش طولانیه ولی اگه واقعا باید برات تعریف کنم...
      *ثور یقه شو میگیره*
      لوکی: متاسفم. هیچ دروغی ندارم که بهت بگم. پس باورم کن وقتی تعریف میکنم، هر چقدرم که عجیب بنظر برسه. هیچکدوم از اتفاقاتی که افتاد دروغین ( ساختگی و الکی ) نبود. من... راستشو بخوای، من قرار نبود اینجا باشم و هیچ ایده ای ندارم که حضور من در اینجا، چه عواقبی قراره پیش بیاره.

    • لوکی: خیلی اتفاقات افتاده که هنوز تو سرم درست و حسابی دربارشون فکر نکردم ولی بهم اعتماد کن، زمانی که فرصتی برای برگشت دیدم، بدون هیچ تعللی ازش استفاده کردم. ( برگشتم )
      ثور (داد میزنه ): چند بار باید مرگتو ببینم؟! تا تو فقط برگردی به عقب انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده؟! فکر کردم همه چیزو از دست دادم! مادر، بعد پدر، بعدم خونه م، و بعد تو... و تو... ( حرفشو ادامه نمیده ) لذت میبری از اینکه منو در حال درد کشیدن ببینی هر دفعه که مرگتو جعل میکنی...؟ ایندفعه چه دروغای بی نقصی برام داری...؟

  • ج چ
    نمد ثور هااا .گلکسی گاردینز.لوکی.اونجرز.اسپایدرمن همشوووون
    غیر مارول هم فیلم قشنگ زیاد میشناسم ولی الان قطاری به بوسان رو یادمه خیلی سرش عر زدم😭💔💔💔

  • عررررررر من اشکککک گریههه🥲💔من نیازمند دیدن این سکانسم..

    • و هیچوقت این سکانس رو نخواهی دید...
      از همین رو من به مارول پشت کردم چون خیلی از کاراکترا رو کشت و قرار نیست برشون گردونه 🗿🗿🗿 میفهمی ؟! مارول ** است. الانم دیگه داره خیلی کش میده و فقط واسه پول فیلم میسازه فصل دو لوکی که بیاد کار من باهاش تمومه 🥲💔 مگه اینکه یه روزی آیرون من و کپ رو دوباره بیاره درسته عاشقشون نیستم ولی مارول بدون این دوتا هیچه هیچ 🌝

    • اریییی این حرفو نزن مارول استالرد هاکای ثور اوجکول میس مارول ونوم اسپایدر واندا و یلنا و از همه مهمتر لوکیییی رو دارههههه چطور می تونی بهش پشت کنی؟🥲

    • ایرون من هم بر می گرده...🤧

    • این زندگی دیگه ارزش موندن ندارهعههه
      هرچی آدم خوبه لنتی میمیرههههه 🗿
      ینی اصلا فرق نداره چه تو بازی چه فیلم چه واقعیت داره بهم فوشااااار میاد میفهمی ؟ تو گیم و فیلم و حتی واقعیت هرکی خوب بوده زود مرده من نمیخوامممم متوجهی ؟ 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

    • لوکی عم مرده دیگه... من همون لوکی ثور راگناروک و میخوام که فداکاری کرددد
      این لوکی توی سریال بیش از حد مهربون شده به خودش آسیب میرسه و من همچین صحنه ای رو دوست ندارم ببینم 🗿🗿🗿🗿
      من پرزیدنت لوکی ای رو میخوام که چیز زیادی دربارش پخش نکردن فقط یه سکانس بودددد
      لوکی کلا بدبخته پسرم...

    • آره دادا ولی ما عادت کردیم نع؟
      اینو کسی داره بهت میگه که طبق آخرین تست mbti ای که داده ۱۰۰درصد احساسیه و سر هر فیلم ۱۰۰درصد درحال فوووشااااار خوردنه😔🪦🌷

    • نه لوکی رنگاروک از همه بیشتر داشت صدمه می دید تا قبلش بنظرم لوکی کسیو نداشت که بفهمتش🥲 الآنم نداره زارت😐
      ولی خبببب تو فصل دوم طبق چیزایی که خوندم قراره درست شهههه

    • اگه فصل دو لوکی نیاد میرم لشکر لوکی فنارو جم میکنم ب مارول حمله میکنمممممعع😐🤟🏻

    • میرم همین ✂️ میکنم تو......سیلوی اههه
      پسرمونو گرفته.... بعدشم لوکیو زیادی مهربون کردن دیگه اون لوکیع قبل نی خشم نمیاد:(

    • تا همینجاشم تو فصل یک اخلاقش بد بوده 🗿🗿🗿 میدونی چ را؟ چون وقتی نرم بشی و اهمیت بدی دیگه همه میان قلبتو میشکونن میرن من لوکی قبلی رو میخوام که سفت و سخت بود 🗿🚶🏻‍♀️

    • ای قلبم چ قشنگ گفتی🗿💔✨

    • اجازه بدین توی این امر خیر یاریتون کنم😔

    • من قشنگ گفتم یا غزل؟ البته من که همیشه زیبا میگم 😏
      آره توام بیا با همدیگه بریم... ✂️

  • هه منتشر شد...زیباع🗿✨🤝🏼

  • *ذوق مر///گ*🗿📿

    • خیلیم ذوق زده نشو قرار نیست همچین اتفاقی بیوفته هققق 🚶🏻‍♀️💔😂

    • میتونم برای کمیک ذوق مرگ شم🗿📿
      خو یه کمیک بسازن این توش باشه🗿📿

    • چه حوصله ای داری من به زور تو گوشی کمیک میخونم 🗿
      چاپی شم که کی میتونه بگیره... 🌛💔

    • میشه خرید ولی گرونه 🗿📿

    • همون مشکله دیگه 🌝
      همچنان منی که بازی 800 تومنی میگیرم-

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.