خب علم دوستان بریم برا سری ۶💙
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب علم دوستان بریم برا سری ۶💙
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نیکولا تسلا 💙:واقعا عالی هستی میتونی جانشین خودم باشی(من غش)
ادیسون:بهت حسودیم میشه(منم)
فراری:عالی شدی(...)
انیشتین: ببینم میتونی فیزیک کوانتم رو کشف کنی؟(نه)
خب مهندسان فوق العاده میخوام درموردت نظر بدن
تسلا: میبینم خیلی کم درمورد مطالب علمی و سرنوشت دانشمندان تعقل میکنی
ادیسون:اگر این طور پیش بره تو اخراجی
فراری:یکم تلاشتوبیشتر کن
انیشتین:فکر کنم مثل من سر کلاس میخوابیدی
خب من میرم افق منتظرمه🚶🏻♀️🌅
همه رو شانسی زدم یکی درست🙂💔😹😹😹
عاشق انیشتین شدم🔫😐😹😹😹
عالوووووو😻💚
خب یکم تحقیق کن ولی اشکال نداره من تسلا رو دوست دارم
خب توی تست ساناز گفتی ی سر به تستات بزنه چون اکانتش پریدهمن بجاش امدم😊🐨
معلومه بچه درس خونی🐰 ایول باحال بود🐭💕
میتوانید بقیه تست ها را نیز انجام دهید
حتما🐨
عالیییییی بازم بزار خیلی خوبن😍😍😍😍😍
باشه حتما
نیکولا تسلا 💙:واقعا عالی هستی میتونی جانشین خودم باشی
ادیسون:بهت حسودیم میشه
فراری:عالی شدی
انیشتین: ببینم میتونی فیزیک کوانتم رو کشف کنی؟
واییی عالی بود مهندس بیصبرانه منتظر پارت 7 هستم😄
سلام عالی بود افرین
خوب بود مهندس👏🏻
۷ تو بررسی؟
هفت رو هم می سازم