2 سال پیش 30 اسلاید 3,731 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست هوش (IQ)

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • ✨️🗼یه لیگ هس برای کل اوتاکو ها🗼✨️
    ✨️که اگه عضو بشی بهت ۱۵۰ امتیاز میدن✨️
    ✨️هر هفته هم اعضایی که از لیگ حمایت میکنن تبلیغ
    میشن تو لیگ و فالور جذب میکنن✨️
    ✨️یه سر به لیگ بزن تا ظرفیت پر نشده برای ✨️
    ✨️اطلاعات بیشتر به پروفایل
    کاربر ✮ 馬鹿死ね ✮ برید و نظرسنجیش
    رو چک کنین✨️
    ✨️بهشت اوتاکو هاس این لیگ✨️
    تست عالی بود 💫

  • تا هزار تابک میدم.

  • اس ۲۱جواب f میشه اما تو گزینه ها نیست

    • آره ولی جواب (b) هم میشه با دقت به مکعب b دقت کن

    • اوو‌
      اره راست میگی

  • تستت عالی بود💝
    من تازه وارد تستچی شدم و به حمایتتون نیاز دارم💫
    اگر می تونید برام امتیاز بزنید یا فالوم کنید💫
    اگر هم دوست داستید به نظرسنجیم سر بزنید💫
    پین؟

  • تست هوش ( بالای ۶ سال)
    _______________

    آخه بچه ۶،۵ میاد تستچی؟

  • اس ۱۵ هم عکس نداره

  • اس هشتم جواب میشه شصت اما تو گزینه ها نیست

    • شصت رو از کجا آوردی ؟ ببین خیلی راحته 30 تقسیم بر 3 میاد 10 یعنی هر نوشیدنی 10 پس 10 تا 20 کم میکنیم میاد 10 پس 10 تقسیم بر 2 میاد 5 پس هر همبرگر 5 پس 5 منهای 9 میاد 4 پس 4 تقسیم بر 2 میاد 2 و بعدش پس هر دوتا سیب زمینی میاد 2 و دقت کن اونجا یدونه سیب زمینی هست پس 2 تقسیم بر 2 میاد 1 پس 5+1ضرب در 10درسته اگر میبود (۵+۱)ضرب در ۱۰ ولی چون پارانتز نداره با ترتیب اعمال میریم و از سمت راست میایم و و ضرب یا تقسیم در الویت هست پس ۱۰ ضرب در ۱ میاد ۱۰ به اضافه ۵ میاد ۱۵

  • اس ۷ چی نوشتی؟

    • سلام المان منظور نماد وسیله این هوش تصویری هست ببین و خودت باید زمان رو تشخیص بدی ولی چون گفته شده اوت زمان اشاره شده به زمان قدیم و مثلا گوشی نبود

  • سلامم ^^❤
    تولدت مبارک باشهه ^^❤
    امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤

    • سیلام تو ای ان اف پی هستی؟منم هستم.میای بدوستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اتفاقا من هم اوتاکو ام

  • اسلاید ۳ اشتباهه زودتر از همه ۷ پر میشه اما نداره گزینه ۷

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.