3 سال پیش 8 اسلاید 2,682 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • یعنی فقط منم. تا الان که کلاس هفتمم اصلا گریه نکردم ؟ با اینکه هیچ دوستی ندارم. نمرمم بد میشد به هیچ جام نبود
    قضاوتم میشودم. عین خیالم نبود از مدرسه هم خوشم نمیاد
    👀👀

  • اونقدری که من کلاس شیشمی تو مدرسه گریه کردم،
    خواهر کلاس دومیم گریه نکرد💔💔💔

  • دوست؟دوست چیه؟؟دوستای واقعی؟؟؟
    ......
    😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢💔💔💔💔

  • نتونستم گریه کنم ولی احساسش خیلی بد بود همه بدنم گریه میکرد جوز چشمام🤗

  • من تو مدرسه مثل یجور وصله ماجورم
    تو سالن غذا خوری من روی یه میز که میشینم بقیه رو اون میز نمیشینن حتا وقتی جا نیست دیگه وایمیسن ولی پیشم نمیشینن
    تو کلاسم که اسن آدم حساب نمی شم

  • دوستای فیک ، تنهایی همین دوتا من به خاطر دوست فیکم بغل دشمنمون گریه کردم ولی معرفت دشمنمون بیشتر از دوستم بود

  • همشونو تجربه کردم🙃

  • فقط اولی
    بقیه رو فقط ناراحت شدم..

  • بهرحال اینا هم بخشی از زندگی ان دیگه🗿🤝
    باعث رشد میشن🗿🤝
    من خودم اونقدر سرشون آسیب دیدم که دیگه نسبت به همشون خنثی شدم🗿🤝

  • تستات و خیلی میدوست بهم حس آرامش میدن 💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.