سلام خوبید 👍❤️
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوبید 👍❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سنگ ایل چوکاهه:)
کامزاهامیدا 😘😘😘😘😘 مرسی کیوتچه
🫂🫂🫂🫂🫂🫂
هاییی🌚🌱
تولدتتت مبارککک باشهه. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی🦥🌹🎂🎈
مرسی عزیزم ببخشید دیر جواب دادم 🥺👌
خواهش میکنممم3>🌚💗
🎹🖤 Happy Birthday sevgin angel
❤️❤️❤️❤️❤️ خیلی ممنون
سلامم ^^❤
تولدت مبارک باشهه ^^💕
امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤
مرسی خوشگلم 🥺🥺🥺
❤❤❤
هیلیدی؛تولدتمبارک:)💕
ممنونم هارتم اکلیلی شد 🥺🥺
من نقاشی از انیمه دوست دارم
منم همینطور ممنون از نظرت ❤️❤️❤️
من بخوام بکشم چهره انیمه یا چهره اعضای بی تی اس یا اکسو و کلا کیپاپ بدون چهره هم باشه راحتتره
عالیه اکثرا بدون چهره دوست دارن ممنون از نظرت ❤️❤️❤️❤️
اره بدون چهره راحتتره😂خواهش میکنم
نظر بدید دیگه ۷۰ نفر دیده یه کامنتم نداشتید😕
دنبال نقاشی بدون چهره اعضا بی تی اس
جالبه اگر پیدا کردن ازش یه پست میزارم 👌💖 منم ارمیم