7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اوکی...ولی خاله ی دوست من داره براش ارمی بمب میاره...منم ازین خاله ها میخوااااااممممم🗿💔
منم اول فک کردم بیبی چیزه🗿✨
عمووعمههایمنمتوکانادازندگیمیکنن.
داییمهمتوژاپنه.
اونیکیداییمتوفرانسه.
اونیکیداییمتوایتالیا.
منم خواهرم خارجه
هر دفعه میاد بازارو با خودش میاره
فقط هم واسه من میخره من آنقدر خجالت میکشم😅🤧
عمه و عمو کلا خانواده عمم سوئد هستن بعد منه بدبخت هنوززز ایرانم🥲
منم عمم ایتالیاس برام مانگا ناروتو آورد🙂🚶🏻♂️
دازایه خوشگلللللللل
پس خاله منو چی میگین که از کانادا برام مداد میاره؟!🤦🏻♀️عمهم هم آلمانه اصن هیچی واسم نمیاره... بعد خاله دوستم از آلبانی براش هودی، دوربین عکاسی، گوشی و... میاره
زندگی زیباست
فقط منم که همه خانوادم تو ایرانن؟سوغاتی هم همش از این شهر و اون شهر خوراکیه👍🏻
باور کن نصف اونایی که میگن فامیلامون خارجن و برامون سوغات میارن الکی میگن :/
منم مثل تو هم
البت فکر کنم یه چند تا خارج باشن ولی باهاشون ارتباطی نداریم 🗿
دقیقا منم فک کردم بیبی چ.ک.ه🗿🤝😂