
نیوزجدیدکیپاپ،بیستویکژانویه

ناظرباردومه🐒کمپانی SM اعلام کرده که انتظار میره بعد از بازگشت بکهیون، این کمپانی رشد 37.3% درصدی سهام رو تجربه کنه چون اون نه تنها بیشترین فروش، بلکه بزرگترین فندوم سولو رو بین تمام آرتیستهای کمپانی داره، قبل از اعزام به خدمتش بیشترین تعداد مشترکین بابل رو داشته، و آخرین بار سال 2021 مینیآلبوم بامبی 868+ هزار کپی رو صرفا بعنوان رقم پیشفروش ثبت کرده. بنابراین امسال از کامبک و کنسرت سولوی بکهیون به خوبی استقبال میشه.

وونیونگ به شدت داره هیت میگیره و این دفعه بخاطر "پیتزا" خوردنشه..! آیو اخیرا برای برند پیتزاهای زنجیرهای Papa John's تبلیغات انجام داده و وونیونگ بخاطر نوع پیتزا خوردنش توی تبلیغات به شدت داره هیت میگیره و مسخره میشه. بعضی از نتیزنا معتقدن که اون خیلی چ*ن*د*ش و م*س*خ*ره پیتزا خورده و حتی اگه برای تبلیغات داره این کارو میکنه ولی بازم اصلا این روش درستی برای پیتزا خوردن نیست و خیلی عجیب غریبه. فنای آیو هم برای حمایت از وونیونگ متقابلا معتقدن که این اولین باری نیست که یک سلبریتی کرهای برای تبلیغات غذارو به یک شکل عجیب غریب میخوره و وونیونگ هم فقط کاری رو انجام داده که معمولا بقیه توی تبلیغات انجامش میدن. قبلا هم به وونیونگ بخاطر نوع شیر و توت فرنگی خوردنش لقب پیک می گرل داده بودن و دوباره داره از این لقب براش استفاده میکنن. 'ببختپیتزاعمنمیتونهبخوره🐒' https://🌾uupload.ir/🌾view/vid🌾_20230122🌾_134351_440🌾_2me🌾y.mp4/ ویدیوعشاینه

شوگا در این اپیزود Suchitwa میزبان ته یانگ از BIGBANG بود . توی این ایپزود این دو نفر حس تحسین و احترامشونو متقابلا به همدیگه ابراز میکردن. شوگا بعد از گفتن خاطراتی که با اعضای گروه داشتن که آهنگ و رقص های این گروه رو اجرا میکردن(تو جمع خودشون) در نهایت گفته که "بیگ بنگ بخش مهمی از رشد BTS بود" و در مقابل ته یانگ گفت که من هم از گروهتون خیلی الهام میگیرم. این اپیزود رابطه ی گرم و با احترام بین اعضای این گروه رو نشون میداد. با این حال تعدادی از فن ها سر صحبت های شوگا درباره ی ته یانگ و این گروه، به شوگا هیت دادن و میخواستن که شوگا گروهو ترک کنه چون شوگا فن هاشو نادیده گرفته و به اصطلاح اون ها رو زیر اتوبوس انداخته.(له کرده) پس ARMY و VIP ها با همدیگه از حرف های شوگا دفاع کردن و گفتن شوگا باید شرایطی داشته باشه که نظراتشو آزادانه بیان کنه. به همین دلیل هشتگ های حمایت از شوگا توسط طرفداران این دو گروه ترند شده بود

ارزش برند تجاری خوانندگان برای ماه ژانویه 💫 1.NewJeans 2. Lim Young Woong 3. BTS 4. BLACKPINK 5. IU 6. Lee Young Ji 7. Lee Chan Won 8. IVE 9. Kim Ho Joong 10. Young Tak 11. (G)I-DLE 12. SEVENTEEN 13. EXO 14. Jeong Dong Won 15. Girls’ Generation 16. LE SSERAFIM 18. NCT 19. Song Ga In 21. Kang Daniel 22. aespa 23. TWICE 24. Jay Park 25. Girls’ Generation’s Taeyeon 26. Jang Min Ho 27. BIGBANG 28. Sung Si Kyung 29. Block B’s Zico 30. Apink’s Jung Eun Ji

جکسون عضو GOT7 به عنوان سفیر خانگی جدید برند Louis Vuitton انتخاب شد 🧳

سریع ترین موزیک از اکتای کیپاپ که در اسپاتیفای جهانی به 100میلیون استریم رسیدن : 1. Butter - 8 days 2. Permission To Dance - 14 days 3. Dynamite - 15 days 4. Pink Venom 17 days 5. My Universe - 21 days 6. Shut Down – 22 days 7. Life Goes On - 23 days 8. Left and Right - 24 days 9. Boy With Luv - 26 days 10. How You like That - 29 days 11. Yet To Come, Ice Cream , Ditto - 33 days

بعد از انتشار Moonlight Sunrise از توایس به اولین موزیک ویدیوی ترند شده یوتیوب در جهان تبدیل شد.
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
عجب بود تشکر
اون لینکی که تو اسلاید ۲ گذاشتی میشه ی بار تو کامنتا بفرستی مرسی
https://uupload.ir/view/vid_20230122_134351_440_2mey.mp4/