4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارکک
اوو مرسییی💜
esfp
حقققق🤣🤣🤣🤣
نچ نچ😂😔
😂😔
عهه من enfp ام
همیشه ام تو خونه خیسی دمپایی تقصیر منه 🗿👁
😂😂😂
intp ام ولی عادت دارم همیشه تو دسشویی پامو اب بگیرم، از چی دمپایی خیس بدتون میادددد
منم قبلا اینجوری بودم
ولی حقیقتا آدم وقتی بعد یه نفر میره دستشویی و دمپایی خیسه چندشش میشه خو😂😂😂
صحیح ترجیه میدم بفروشمشون🗿
😂😂
ENFP کاملا اشتباههه من طرفو قتل عام میکنم ( یعنی مامانمو البته من دستشویی تو اتاقم دارم و خوشبختانه از اون یکی عه ک همه ازش استفاده میکنن استفاده نمیکنم ) من هیچ وقت خیس نمیکنم بدم میاد احساس میکنم .... عه😂🤌🏻
وای منم دمپایی دسشویی خیس باشه حالم بهم میخوره
😂🥲
اوهوم درسته هر کسی رفتار و اخلاق خودشو داره و این فقط یه طنزه
ممنون بابت نظر🫶🏻
بلی بلی♡♡
داشتم فک میکردم الان میگ خودم خیس کننده ام و واقعا اومد 😹
😂😂
جرر دقیقا
😁😂
چرا انقد حققققققق
😂😁