3 سال پیش 10 اسلاید 5,384 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • برونگرا هستی😂🪄✨
    (بابام میگه من تو رو گریه می انداختم😂🫶

  • هعی درونگرایی🖤🪄✨
    چ: به بابات بگو وقتی بچه بودم و خیلی اذیتت کردم که گریه کردی کی بوده😂✌🏻
    آدمین: موقعی که بازیه بابامو حذف کردم😂🪄🪄🪄🪄🪄✨✨✨

    مجموع امتیاز شما37 امتیاز

  • هعی درونگرایی🖤🪄✨
    چ: به بابات بگو وقتی بچه بودم و خیلی اذیتت کردم که گریه کردی کی بوده😂✌🏻
    آدمین: موقعی که بازیه بابامو حذف کردم😂🪄🪄🪄🪄🪄✨✨✨

  • چقدر میخوابی🖤✨✌🏻🪄
    (ببخشید خیلی کامنت میذارم اما میخوام بگم خوب)
    معمولا تا مرداد تا ساعت ۱۰ یا ۱۱ نهایت دیگه ۱۲ که معمولا ۱۱ خواب بودم اما از شهریور یا مهر به بعد مخصوصا از آبان به بعد حتی بعضی وقت ها پیش میاد ساعت ۲ میخوابم راستی معمولا من قبل خواب باید همه جا ساکت باشه ومن خیال پردازی کنم تا خوابم ببره با من کنار اومدن سخته واقعا !

  • در روز چقدر از گوشی تلفن یا لپتاپ استفاده میکنی؟

    فقط بدون درحدی تو گوشی هستم که مادرم میخواد گوشیم وبرداره که من زیاد درس بخونم خودت دیگه حساب بکن !

  • توی مدرسه فقط میخندی، لطیفه میگی و باهاشون همدرردی میکنی😌✨

    بیشتر تو خونه انجام میدم اما معمولا بیشتر همدردی میکنم !

  • سوپ غذاس:(

  • متاسفم زیاد برونگرا نیستی🖤✨
    چرا تاسف؟!:|

    • تاسف چیه برو جشن بگیر دا

  • درونگرا

  • درونگرا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.